  • Data: 2010-10-30 21:10:45
    Temat: Re: plastikowy zbiornik akumulacyjny do pieca
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ia75ff$ckl$1@inews.gazeta.pl...

    > A zwykła mineralka ze sklepu 3miesięczna to była sterylizowana jakos? Jak
    > nie ma dostępu tlenu to wszelki procesy jesli w ogóle sa szybko zanikają.
    > Nie panikuj.

    Woda mineralna tak samo jest konserwowana. Nierzadko benzoesanem sodu. Ja
    osobiście jestem nadwrażliwy na to skur.....swto i unikam jak ognia, ale
    czasami mi się trafi spożyć produkt lub wypić napój lub wodę mineralną z tym
    paskudztwem i natychmiast mam zgagę.
    Na szczęście niektóre firmy konserwują produkty kwasem askorbinowym czyli
    popularną witaminą C, która jest przydatna dla naszego organizmu. Wtedy
    firmy te szumnie się chwalą, że woda lub produkt jest wzbogacony witamina C
    :)
    Jednak najgorszym skur...swtem jak sok zawierający witaminę C, a konserowany
    benzoesanem sodu. Te dwa związki w połączeniu z sobą wytwarzają rakotwórczy
    benzen. Zatem trzeba uważać jak się spożywa produkty, zeby nie spożywać
    jednocześnie produktów wzbogacanych w witaminę C z produktami "wzbogacanymi"
    w benzoesan sodu.
    Tak czy siak te wody ze sklepu zawierają konserwanty.