  • Data: 2013-04-29 16:17:00
    Temat: Re: poliweglan komorowy
    Od: Marek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 29.04.2013 15:29, quent wrote:

    > Wstrzymaj się z poliwęglanem. On jest niezbyt odporny na grad.
    > Poza tym, jeśli miałby to być PW komorowy to tam w tych komorach zrobi
    > Ci się dosyć szybko zielono. Słabo to będzie wyglądać.
    >
    > Ja właśnie czekam na ofertę na pokrycie zadaszenia tarasu płytami
    > falistymi przezroczystymi z atestem na gradobicie ;-)
    > Widziałem jak wygląda takie pokrycie po 5 latach - delikatnie tylko
    > straciło na przejrzystość.
    >
    > Wrzucę tu na grupę (jeśli jesteś zainteresowany) jak się dowiem czegoś
    > więcej.

    Pewnie ze jestem zainteresowany :)
    Zwykle plyty poliweglanowe u moich Rodzicow zostaly podziurawione przez
    grad - z tego powodu pomyslalem o komorowym.
    Ale perspektywa mchu i glonow skutecznie mnie zniechecila.

    Czekam na odzew jak cos bedziesz wiedziec.

    pozdrawiam
    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z