  • Data: 2013-04-30 19:43:36
    Temat: Re: poliweglan komorowy
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    Marek pisze:

    > Chlopie skoro sie nie znasz to sie nie odzywaj. Plis.

    No kiedy dobrze pisze.
    Wykonujemy osłony maszyn z poliwęglanu. Znam jego parametry, wiem co
    potrafi znieść i czasami jestem zdziwiony tym.
    Jako ciekawostkę powiem Ci, że lity poliwęglan wyginamy (trwale) na
    zimno giętarką - zupełnie jak blachę.
    Na ciepło też się da, ale jest mała różnica pomiędzy uplastycznieniem a
    uszkodzeniem (zbąbleniem) i zwyczajnie ciężko trafić bez odpowiedniego
    sprzętu (a takowego nie mam).

    To co jest sprzedawane jako poliwęglan komorowy albo nie jest
    poliwęglanem, albo zawiera jakieś domieszki, skoro dało się to przebić
    gradzinami.

    Miłego.
    Irek.N.