  • Data: 2013-05-06 15:41:30
    Temat: Re: poliweglan komorowy
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5187a2d6$0$1225$65785112@news.neostrada.pl...

    > Dokładnie.
    > Ja właśnie piszę, że nie chcę poliwęglanu.
    > Poliwęglan (te płyty dostępne masowo w marketach) miał mój ojciec na
    > działce i już 2 raz poszedł się kochać z gradem.... ten poliwęglan
    > znaczy
    >
    > Firma u której to zamawiam, produkuje domy drewniane, wiązary itp.
    > Oni często używają takich zadaszeń i twierdzą, że te płyty eurolux są
    > trwalsze i takie mi właśnie polecili.

    W firmie powiedzą Ci wszystko co chcesz usłyszeć, aby tylko sprzedać
    towar. Byle do końca gwarancji i "spadaj kmieciu, widziały gały co
    brały".
    Nie wiem co miał Twój ojciec, ale uważam, że nie były to płyty z
    poliwęglanu. Tu jestem tego samego zdania co Kogutek.
    Poliwęglan jest najbardziej odpornym tworzywem sztucznym jaki stosuje
    się na zadaszenia.