  • Data: 2015-10-24 08:54:59
    Temat: Re: taras dachem
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 23 października 2015 23:51:43 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Słusznie. Najwyższy czas przestać oglądać się na "zachód".
    > Widziałem w wielu europejskich krajach osiedla domków jak spod sztancy.> Spełniony
    sen komunisty.

    Czy wy USA panuje komunizm?
    Wg mnie nie ma tam zbyt dużo demokaracji ale na pewno nie ma komunizmu.
    A osiedla wyglądają wyglądają jak copy> paste.
    Powiem ci coś znacznie gorsze tam jak chcesz zrobić remont to teoretycznie
    musisz iść do urzędu i musisz ich o tym fakcie powiadomić.
    No panie komunizm w tych stanach straszny.
    Papierologia itd.

    Tylko że:
    Jak masz osiedle takich samych domków
    z takimi samym oknami
    z takimi samymi drzwiami
    z takimi samymi wyłącznikami
    z takimi samymi sedesami
    itd.

    To masz taniej> Kwestia skali
    A jak masz te 30 lat plus to kasy nigdy za dużo.
    A potem jak cię stać.
    To albo montujesz sobie antene na dachu
    Albo dobudowywujesz pietro.
    Twój wybór, twoja kasa.

    Z drugiej strony sam widziałem jak byłem drogi porobione
    po dwa pasy w jedną i brak domów ale w planie tam ma być
    kiedyś osiedle domów.
    A w PL przyjedź na Ruczaj do Krakowa
    Kraków nie potrzebuje PZP.
    Efekt: blok na 5 pięter i droga gruntowa.
    W KRAKOWIE !!!!!!!!!!!!!!!!

    I dalej
    A jak trasa Olkusz Kraków wymalowali ciągła cały czas

    http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/9003993,kierow
    cy-wsciekli-na-trasie-z-olkusza-do-krakowa-nie-ma-ja
    k-wyprzedzac,id,t.html

    To też wszyscy narzekają na że jak tak można.

    Ale to brak PZP sprawił że każdy buduje co chce, gdzie chce i kiedy chce.
    I w efekcie te 40 km czasami robi się w 1,5h bo nie ma gdzie wyprzedzić
    bo ciągle jakieś skrzyżowanie.
    Ale nie my nie potrzebujemy PZP.
    Niech każdy buduje gdzie chce jak chce.

    Tylko niech ktoś mi wytłumaczy.
    Jest drocga szybkiego ruchu.
    Buduje się przy niej bloki.
    Po 5 latach mieszkańcy chcą ekran ochronny.
    I takich sytuacji jest setki.

    > Słusznie. Najwyższy czas przestać oglądać się na "zachód".
    > Widziałem w wielu europejskich krajach osiedla domków jak spod sztancy.
    > Spełniony sen komunisty.

    Rozumiem moja działka mój zamek i mogę robić co na niej chce.
    A ty spie@(*&aj sąsiedzie.
    Nie ważne czy chce wybudować dom, supermarket, fabrykę czy wysypisko śmieci.

    tak BTW
    skądś ten dach z 30 stopniami się wziął prawda?