  • Data: 2010-02-15 22:07:45
    Temat: Re: wewnętrzna antena TV
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Prawusek" hlc9k7$96o$...@a...news.neostrada.pl

    > Żarty sobie robisz. Wszystkie wymiary anteny są krytyczne - zależne od
    > długości fali jak i oporności falowej, dopasowania anteny do kabla i wejścia
    > antenowego odbiornika.

    Domyślam się.

    > Chyba nie sugerujesz, że mieszkasz w piwnicy i okno
    > masz na wysokości gruntu. W przypadku gdy górna krawędź okna jest wyżej niż
    > trzy metry możesz śmiało zainstalować antenę na uchwycie ściennym. Nie
    > sądzę, aby ktoś robił zamachy na anteny.

    Z pewnością jest wyżej niż 3 metry. Przynajmniej od strony balkonu
    mam co najmniej 4. Z przeciwnej strony zapewne jest co najmniej 3,
    ale niewiele więcej niż owe 3 metry.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    M@ile słane do mnie czytam, ale na razie nie odpowiadam
    na nie, gdyż ma popsuty notebook. Proszę o cierpliwość. :)