  • Data: 2013-04-03 13:59:11
    Temat: Re: za glośne pociągi - co z tym zrobić
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henryem" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja bym spytał czy jest sposób by ograniczyć hałas?
    > Ci co uprawiaja radosną twórczość okulistyczną typu :widziały gały, albo
    > ci co opowiadają historie o lotniskach czy rzeczkach tak naprawdę nie
    > mają nic do powiedzenia w sprawie. Dla mnie nie ma znaczenia, czy robert
    > jest sobie winien , bo pomimo ostrzeżeń zamieszkał w strefie podwyższonego
    > hałasu. Obowiązkiem każdego emitenta jest redukowanie hałasu pochodzącego
    > z jego działalności.

    Oczywiście, a państwo powinno dopłacać do cen biletów PKP bo to przecież
    logiczne, że lepiej wszystko zaekranować + wymienić tory, lokomotywy i
    wagony na cichsze bo jakiś obywatel miał ochotę się wybudować przy torach.

    > Sam mieszkam przy nasypie kolejowym na Powiślu. Parapet mam na wysokości
    > torów kolejowych w odległości 40m a torów są trzy pary.W latach 80 nie
    > było takie upierdliwe ale dzisiaj zaczyna być wkurzające. Nie otworzysz
    > okna jak nie pogłosisz TV.Szyby, ramy, parapety pokryte rdzawym
    > nalotem.Jak chcemy się wyspać, używamy stoperów do uszu.Często maszyniści
    > używają sygnałów dzwiękowych , że spadasz z kanapy. Jak czytam o
    > protestach przeciw ekranom na Powiślu to brałbym halabardę i leciał rąbać
    > organizatorów.

    A może po prostu się przeprowadź, a w miejscu gdzie mieszkasz powstaną
    jakieś magazyny i problem będzie rozwiązany.

    > Mnie jest wsio ryba ,czy to będzie ekran czy to będzie tuba, oby było
    > ciszej i czyściej.

    Oczywiście że Tobie jest obojętne bo to my wszyscy za to zapłacimy by Tobie
    jednemu było lepiej. Jak można być tak ograniczonym by nie rozumieć że te
    pieniądze trzeba skądś wziąć by Tobie zrobić dobrze.

    > Tylko nie piszcie mi sprzedaj i spieprzaj na wiochę , bo tę alternatywę
    > znam.

    To skoro znasz to skorzystaj z pożytkiem dla Ciebie i nas.

    Pozdrawiam
    Ergie