  • Data: 2013-04-03 15:14:57
    Temat: Re: za glośne pociągi - co z tym zrobić
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Henryem" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Po co wypisujesz takie bzdury.

    Aby Ci przypomnieć że Twoje dobro to nasz koszt. Państwo nie jest od tego by
    uszczęśliwiać jednostki kosztem ogółu.

    > Użyłem własnego przykładu by przybliżyć także tobie, problem jaki niesie
    > za sobą mieszkanie przy chałaśliwym nasypie. Jest to budynek 13-sto
    > piętrowy należący do spółdzielni a więc twoje rady może dałoby się
    > zastosować ale w innej sytuacji.

    Już to kiedyś słyszałem - to ja biedny pokrzywdzony przez los niech państwo
    mi pomoże bo mi się należy!

    > Nie mam takiej możliwości.

    To je sobie stwórz! Możliwości nie rosną na drzewach i nie dostaje się ich w
    prezencie. A ich brak nie jest powodem by się czegoś domagać od innych.
    Ja nie mam możliwości latać co tydzień na wakacje na Haiti sfinansujesz mi
    taką możliwość?

    Pozdrawiam
    Ergie