  • Data: 2013-04-04 10:04:13
    Temat: Re: za glośne pociągi - co z tym zrobić
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Czy aby jesteś pewien, że wiesz o czym piszesz?
    > Wytłumacz mi zatem dlaczego wszyscy płacą podatki, aby niewielkie grupy
    > mogły sobie wypłacać premie po kilkadziesiąt tys. zł i brać co miesiąc
    > pensje zwane dietami, na które zwykły szaraczek musi zapierd....ć cały
    > rok, albo i dłużej? :)

    No jeśli Ty uważasz że najważniejszym celem podatków jest to by mała grupka
    osób miała pensje to nie mamy o czy dyskutować. A może uważasz że prezesi
    powinni zarabiać tyle samo co sprzątaczki?

    Ps. Kto to jest zwykły szaraczek? Fachowiec na budowie co zarabia 10 tys
    miesięcznie czy sprzątaczka co pracuje za tysiąc?

    Pozdrawiam
    Ergie