  • Data: 2020-09-14 12:00:13
    Temat: Re: zabudowa wnęki, szafa wnękowa, zrób to sam
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2020 o 09:01, Adam Lubszczyk pisze:

    > Otwory na zawiasy robiłeś sam?
    > Ja bym się bał - z 0,5mm przesunięcia lub odstęp od pionu i mogą być kłopoty
    > zwłaszcza przy więcej niż 2 zawiasach na drzwi.
    >
    > Adam

    4 zawiasy na 1 drzwi. najpierw na drzwiach zaznaczałem gdzie są półki -
    żeby zawias nie trafił w półkę. potem mniej więcej co 70-80cm zawias.
    przed korpusem postawiłem klocek (na wymiar), skrzydło drzwiowe na
    klocek i zaznaczałem gdzie zawiasy wypadają w pionie. skrzydło
    odstawiałem, wg szablonu zaznaczałem linię odsunięcia zawiasów od
    krawędzi. na przecięciu wierciłem i pasuje. W przypadku mebla który ma
    3m w poziomie słowo "pasuje" trzeba wziąć w cudzysłów, bo mocno
    przekłada się "krzywość" podłogi, ale mnie wyszły różnice mniej niż 1mm
    jak ktoś jest super estetą, to drzwi trzeba kupować z 2cm zapasem, żeby
    zapas ukrył "krzywość" ugięcie korpusu.

    ToMasz