  • 1. Data: 2020-11-08 09:42:52
    Temat: Sukces+
    Od: Runt <r...@a...inn>

    https://wyborcza.pl/7,155287,26489318,katastrofa-ofe
    -minus-30-proc-w-3-lata.html#a=190&c=8000

    "Kapitał emerytalny Polaków uskładany w OFE topnieje z miesiąca na
    miesiąc. "Czekają nas biedaemerytury". Duża w tym zasługa władzy, która
    zmusza państwowe spółki do zrzutki m.in. na górnictwo."

    "W trzy lata (od końca września 2017 roku do końca września 2020 r.)
    fundusze emerytalne zanotowały ,,stopę zwrotu" na poziomie minus 22,8 proc."

    Ale górnictwo ma się dobrze! ;-)))

    --
    Runt

    Oculum pro oculo et dentem pro dente!

  • 2. Data: 2020-11-12 11:23:21
    Temat: Re: Sukces+
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdy tylko nastał 1989 rok, byłem zwolennikiem pełnego wolnego rynku.
    UPR do sześcianu.
    No ale nie przekraczali progu.
    W ciągu tych 31 lat dopłacano do górników, hutników, nauczycieli (18 h), prawników
    (stawki minimalne), polityków, kolejarzy,
    pielęgniarek, lekarzy, taksówkarzy (licencje), mundurowych, urzędników, piłkarzy,
    wszelkich -ików poza mną samym.
    No to qrwa mać teraz mam prawo wziąć 500+ jak po 31 latach coś się trafiło, prawda?

    -----