  • 81. Data: 2017-12-29 23:13:02
    Temat: Re: Woda z wodociagu 3zł a ze studni 0,1zł
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 18:59:08 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > Oba końce układu zanurzone w "basenie".

    To może zrobić zamknięty na kominku? Wymiennik płytowy kosztuje grosze.
    A nie będzie korozji i ryzyka, że woda nagle ucieknie ;)

    L.

  • 82. Data: 2017-12-29 23:54:28
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 23:13:03 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > To może zrobić zamknięty na kominku? Wymiennik płytowy kosztuje grosze.
    > A nie będzie korozji i ryzyka, że woda nagle ucieknie ;)

    Z wymiennikiem może też spokojnie być w układzie otwartym :)

    Układ zamknięty w kominku do któregośtam roku był prawnie zabroniony. Teraz
    chyba da się zrobić ale musisz mieć dodatkowe zabezpieczenia - m.in. zawór
    termostatyczny który uruchomi obieg wody wodociągowej przez wężownicę w
    kominku i schłodzi układ (wylot do kanalizy). Osobiście bym się bał
    robić układ zamknięty w kominku z płaszczem, duże ryzyko, że pierdolnie
    z hukiem :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 83. Data: 2017-12-30 07:27:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Spierdalaj.

    Ot i cały kogutek zenio. Jak mu prawdę powiedzieć to zaczyna się
    chamówka po łacinie.

  • 84. Data: 2017-12-30 08:20:42
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > To może zrobić zamknięty na kominku? Wymiennik płytowy kosztuje grosze.

    moze i zrobić, szukam najkorzystniejszego rozwiązania. Ale z tymi "groszami" to
    przesadziles :)

    b.

  • 85. Data: 2017-12-30 08:22:29
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 30 grudnia 2017 07:27:59 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Ot i cały kogutek zenio. Jak mu prawdę powiedzieć to zaczyna się
    > chamówka po łacinie.

    a po co wy ze sobą gadacie? Potraktujcie sie wzajemnie jak ja traktuje ghoscika,
    szybko sie zaczepki znudzą.

    b.

  • 86. Data: 2017-12-30 12:27:24
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-12-30 o 08:22, Budyń pisze:

    > a po co wy ze sobą gadacie? Potraktujcie sie wzajemnie jak ja traktuje ghoscika,
    szybko sie zaczepki znudzą.

    Zostaw ich, przynajmniej jest wesoło.;)

  • 87. Data: 2017-12-30 15:55:01
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu sobota, 30 grudnia 2017 08:20:43 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > moze i zrobić, szukam najkorzystniejszego rozwiązania. Ale z tymi "groszami"
    > to przesadziles :)

    Kurde 135 zeta kosztuje najtańszy NOWY, to chyba nie majątek? :>
    Zresztą zdecyduj czy to ma być ekonomiczne, czy ma służyć do
    picia łiskacza. Bo jak do łiskacza to ni cholery się ten płaszcz
    nie zwróci :>

    L.

  • 88. Data: 2017-12-30 16:06:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

> [...]
    > Zresztą zdecyduj czy to ma być ekonomiczne, czy ma służyć do
    > picia łiskacza. Bo jak do łiskacza to ni cholery się ten płaszcz

    Dwie dychy za zgubiony numerek -- i można mieć dowolny płaszcz.

    Jarek

    --
    Niech pan nie krzyczy na naszego pracownika. Ja tutaj jestem kierownikiem
    tej szatni! Nie mamy pańskiego płaszcza i co pan nam zrobi? Cham się uprze

  • 89. Data: 2017-12-30 17:45:37
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 30 grudnia 2017 15:55:03 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Kurde 135 zeta kosztuje najtańszy NOWY, to chyba nie majątek? :>

    linke poprosze

    b.

  • 90. Data: 2017-12-30 17:56:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>