  • 81. Data: 2021-09-16 11:41:27
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-16 o 09:54, Marek pisze:

    > Czego bidoku znowu nie zrozumiałeś?

    A ty czego nie potrafisz zrozumieć? Tego, że jak Budzik zamontuje na
    zewnątrz te gniazda to je będzie miał? Po ch.... te głupie twoje wywody
    i jakieś głupie teksty?

  • 82. Data: 2021-09-16 17:55:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 16 września 2021 o 11:42:05 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > A ty czego nie potrafisz zrozumieć? Tego, że jak Budzik zamontuje na
    > zewnątrz te gniazda to je będzie miał? Po ch.... te głupie twoje wywody
    > i jakieś głupie teksty?
    Jak znowu będziesz na leczeniu to poproś żeby ci zamontowali klamkę w środku.

  • 83. Data: 2021-09-17 07:03:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 16 Sep 2021 11:41:27 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > A ty czego nie potrafisz zrozumieć? Tego, że jak Budzik zamontuje
    > na
    > zewnątrz te gniazda to je będzie miał?

    Myślałem, że nie jesteś takim idiotą, że trzeba ci opowiadać
    wszystkie możliwe wersje tej ironicznej przypowieści, wykazującej
    jak bardzo twoja historia implikująca obecność prądu w zew.
    gniazdach z włamem jest z dupy, ale proszę bardzo. Wersja dla
    niedomyślnych użytkowników:

    " - Ty, kurwa. Nie mają prądu w gniazdach na zewnątrz i jak teraz
    wyłączymy im zasilanie aby sprawdzić czy są obecni??"
     "- O ja pierdole, to pułapka, spierdalamy!".

    --
    Marek

  • 84. Data: 2021-09-17 08:46:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-17 o 07:03, Marek pisze:

> [...]
    > wyłączymy im zasilanie aby sprawdzić czy są obecni??"
    >  "- O ja pierdole, to pułapka, spierdalamy!".

    Podyskutuj sobie z zenusiem, bo widzę, że jesteście na jednakowym
    poziomie intelektualnym.

    Baw się dobrze.

  • 85. Data: 2021-09-17 11:34:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 17 września 2021 o 08:45:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Podyskutuj sobie z zenusiem, bo widzę, że jesteście na jednakowym
    > poziomie intelektualnym.
    >
    > Baw się dobrze.
    Dla ciebie gnoju to Zenon. Zenus to dla znajomych.

  • 86. Data: 2021-09-17 12:07:52
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Dla ciebie gnoju to Zenon. Zenus to dla znajomych.

    Raczej "żenon" od słowa "żenada", bo takie są twoje wypowiedzi żenusiu.

  • 87. Data: 2021-09-18 08:01:19
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-17 o 11:34, PSYCHOL Zenek Kapelinder pisze:

    > Dla ciebie gnoju to Zenon. Zenus to dla znajomych.

    buuuahahahhahahahhaaa! masz znajomych? ;-)))

    dla mnie jestes żaden zenon tylko zwykła KANALIA!

    i trzymaj ojca za ... wiesz za co! ;-)))

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 88. Data: 2021-09-18 13:39:11
    Od: Yogi <y...@y...go>

    Dnia Fri, 17 Sep 2021 02:34:59 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Dla ciebie gnoju to Zenon. Zenus to dla znajomych.

    Wołodia. twoi znajomi z UB dawno pomarli. Zamienili się w gnój! Ciebie też
    to czeka.

  • 89. Data: 2021-09-18 14:56:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 18 września 2021 o 08:01:21 UTC+2 Runt napisał(a):

    > buuuahahahhahahahhaaa! masz znajomych? ;-)))
    >
    > dla mnie jestes żaden zenon tylko zwykła KANALIA!
    >
    > i trzymaj ojca za ... wiesz za co! ;-)))

> [...]
    Jak już pizdziak vel runt dziura w dupie wyciągasz z kfa swoje klony, co je tam sam
    za krnąbrność wsadziłes, to nie wyciągaj yogiego bo jest z nich najgłupszy. Poza tym
    to pedał co pukał Bubu.

  • 90. Data: 2021-09-18 14:57:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 18 września 2021 o 13:39:13 UTC+2 Yogi napisał(a):

    > Wołodia. twoi znajomi z UB dawno pomarli. Zamienili się w gnój! Ciebie też
    > to czeka.

    Zdążę się przeziębić na twoim pogrzebie.