  • 91. Data: 2021-09-19 07:53:21
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-18 o 14:57, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Zdążę się przeziębić na twoim pogrzebie.

    a ja ci życze zenusiu wiele lat życia.
    obyś żył zdrowo i długo dogorywając we własnych odchodach.

    --
    Runt

    "Oculum pro oculo, dentem pro dente!"

  • 92. Data: 2021-09-19 07:53:26
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-18 o 14:56, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    > Jak już pizdziak vel runt dziura w dupie wyciągasz z kfa swoje klony, co je tam sam
    za krnąbrność wsadziłes, to nie wyciągaj yogiego bo jest z nich najgłupszy. Poza tym
    to pedał co pukał Bubu.

    jak już zenusiu aka gnijąca łechtaczka vel cwel wyganiasz z budy swoje
    kundle to daj im żreć by mogły w ujadaniu dorównać swemu "panu". krisy,
    myjki, janusze, marki inne nierasowe psiny gotowe są lizać rowa swemu
    panu jako najgłupszemu kundlowi. poza tym jestes tym co to obciągał z
    dziką radością fiuta psu hansa. hans cie w tym czasie pukał od tyłu.

    i trzymaj ojca za ... wiesz za co! ;-)))

    znikaj z psp łajzo! ;-))))

  • 93. Data: 2021-09-19 09:58:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-19 o 07:53, Runt pisze:

    > a ja ci życze zenusiu wiele lat życia.
    > obyś żył zdrowo i długo dogorywając we własnych odchodach.

    Dlaczego nam tak złorzeczysz? Zlituj się nad nami.

    Przecież on z każdym dniem jest coraz bardziej upierdliwy i coraz
    bardziej arogancki i chamowaty.

    A jest tak zajadły, że nawet kiedy stanie nad nim kostucha to zamiast
    się przeżegnać i zrobić rachunek sumienia, jeszcze resztkami sił parę
    "chujów" rzuci ludziom na grupach.

    Lepiej niech już się przeziębi ... Jest duża szansa, bo tylu ludziom już
    naobiecywał, że może w końcu się uda. :)

  • 94. Data: 2021-09-19 11:55:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 19 września 2021 o 09:58:20 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    >
    > Lepiej niech już się przeziębi ... Jest duża szansa, bo tylu ludziom już
    > naobiecywał, że może w końcu się uda. :)
    Ty już się przeziebiles. Miałes covida. Bo jak by było możliwe żebyś za modą nie
    poszedł. Mgła mózgowa a raczej "muzgowa" bo tego pierwszego praktycznie po wódce i
    covidzie już nie masz dalej cię trzyma. Ciekawe ile ludzi zaraziłes i ile umarło bo
    sam napisałeś jaki to odważny jesteś że bez maseczki do sklepów chodzisz. Ale dla
    ciebie to żaden problem po tysiącach listów jakie w życiu napisałeś. Listy zaczynały
    się "Uprzejmie donoszę......".

  • 95. Data: 2021-09-19 17:30:31
    Od: Runt <n...@e...prv>

    W dniu 2021-09-19 o 09:58, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2021-09-19 o 07:53, Runt pisze:
    /.../

    > Dlaczego nam tak złorzeczysz? Zlituj się nad nami.
    dobrze. wyniesie się z pl.soc.polityka i będzie git! ;-)
    > Przecież on z każdym dniem jest coraz bardziej upierdliwy i coraz
    > bardziej arogancki i chamowaty.
    choroba postępuje ;-)))
    > A jest tak zajadły, że nawet kiedy stanie nad nim kostucha to zamiast
    > się przeżegnać i zrobić rachunek sumienia, jeszcze resztkami sił parę
    > "chujów" rzuci ludziom na grupach.
    dlatego życzę mu wiele lat życia w tych szczególnych warunkach ;-)))
    > Lepiej niech już się przeziębi ...
    najlepiej na swoim "pogrzebie" kopiąc sobie dół
    i napełniając go wapnem ;-)))
    > Jest duża szansa, bo tylu ludziom już
    > naobiecywał, że może w końcu się uda. :)ja tam jestem litościwy i życzę tego co mu
    życzę ;-)))

    szkoda (?) tylko tych krisów, myjek, januszów i innych marków.
    zginą bez kurateli zenusia. to przecież ich idol! ;-)