  • 71. Data: 2021-09-14 07:38:11
    Temat: Re: Wyłączanie pradu w gniazdkach.
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-13 o 18:49, wykastrowany baran Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    nick aktualnie używa?
    idz z tym do zenusia! oko za oko! ta kanalia i ty łajzo odpieprzycie się
    to dam wam spokój. wymienisz mój alias - możesz liczyć na "wzajemnośc"
    ty głupi bucu! podoba ci cię? zenusiowe chamstwo ci nie przeszkadza? no
    liż mu tyłek. liż! ze strachu bo takie gnidy jak ty zawsze czepiają się
    czyjegoś tyłka.
    > Barany takie jak użyszkodnik czy pizdziak nie są w stanie niszczyc grupy. Jeśli już
    coś niszczą to tylko swoje zawszone byty.

    zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do odbytów? ;-))))

    no co girles? krisy i inne janusze. podoba sie wam zenusiowy tekst?
    jesteście tacy sami jak ten bydlak.

    --
    Runt

  • 72. Data: 2021-09-14 07:38:25
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-13 o 18:45, wykastrowany baran Zenek Kapelinder pisze:
    /../
    > Ty użyszkodnik jakiś mesjasz jesteś że nauczasz? Dla mnie jesteś debil co nie
    potrafił podłączyć zaworu elektromagnetycznego żeby wodę kraść. Bo w jakim innym celu
    ktoś by podlaczal zawór w studzience. Do tego ostrzeżenie że nie włazi tobie do
    dupy. O dupnych sprawach pisz z pizdziakiem. On jest specjalistą zatrudnionym w
    niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistow. Ty ani mesjasz ani nauczyciel a debil
    jesteś. I na dodatek kłamca. Wodny chleb to twój gnoju wynalazek i wszyscy tutaj o
    tym wiedzą bo wszyscy się z ciebie nabijali jak piekles wodę w 180 stopniach. A teraz
    won do budy i na panów nie szczekaj.

    zenusiu, wciąz tęsknisz za czasami kiedy obciągałeś psu hansa, a on
    posuwał cię od tyłu? ;-)

    ile "roków" tam "pracowałeś" cwelu?
    wyjechałeś goły i wróciłes goły tyle że z rozwalonym odbytem. ;-)))

    no krisy, janusze i inne dupolizy zenusia - jak się wam podoba ten
    tekst? ;-)))

    --
    Runt

  • 73. Data: 2021-09-14 08:05:42
    Od: Yogi <y...@y...go>

    Dnia Tue, 14 Sep 2021 07:38:11 +0200, Runt napisał(a):

> [...]
    >>

    > zenusiu, skąd u ciebie takie zamiłowanie do odbytów? ;-))))
    >
    > no co girles? krisy i inne janusze. podoba sie wam zenusiowy tekst?

    Zostaw tych durni. Wszyscy oni dorastali w szambie i wychodkach. To wiejska
    hołota która pzreniosła się do miasta i wydaje się chamom, że są kimś.
    Takie swołoczy należy tępić na każdym kroku ale czasem nie warto brudzić
    rąk takimi wiejskimi gnojami. Nie rzucaj pereł przed wieprze! Pozdychają
    same.

  • 74. Data: 2021-09-14 08:10:19
    Od: Yogi <y...@y...go>

    Dnia Mon, 13 Sep 2021 15:35:46 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Jak ty się możesz ćwoku odpłacić? Tak jak mnie że napiszesz że to ja a nie ty wodny
    chleb w 180 stopniach piekłem.

    Te, kołchoźnik zza Buga! Chamstwo wyssałeś ze spermą swego ojca? Kris to
    pewnie twój mleczny brat. Z tego samego miotu wiejskich kundli! Szczekacie
    dla samego szczekania bo nie potraficie nic innego tylko ujadać.

  • 75. Data: 2021-09-14 10:16:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 14 września 2021 o 08:10:21 UTC+2 Yogi napisał(a):

> [...]
    > pewnie twój mleczny brat. Z tego samego miotu wiejskich kundli! Szczekacie
    > dla samego szczekania bo nie potraficie nic innego tylko ujadać.

    Yogi to ten sam pizdziak vel runt dziura w dupie co ojca po jajach kopie jak łapę do
    szczania podnosi. Mnie on wisi i powiewa ale jak chuja znam będzie się tutaj pojawiał
    pod coraz to nowymi ksywkami. Zwłaszcza że przybyło mu tutaj śmiertelnych wrogów.

  • 76. Data: 2021-09-14 10:48:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    pojawiał pod coraz to nowymi ksywkami. Zwłaszcza że przybyło mu tutaj śmiertelnych

    I tak najwięcej wrogów masz ty.

  • 77. Data: 2021-09-14 15:19:10
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-14 o 10:48, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2021-09-14 o 10:16, głupi chuj Zenek Kapelinder pisze:
    /.../

    > I tak najwięcej wrogów masz ty.

    zenus nie może być moim wrogiem bo to psychol.
    pod szczególną ochroną jest!

    --
    Runt

  • 78. Data: 2021-09-14 15:19:24
    Od: Runt <t...@e...prv>

    W dniu 2021-09-14 o 10:16, ciota i psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
    > wtorek, 14 września 2021 o 08:10:21 UTC+2 Yogi napisał(a):
    /.../

    > Yogi to ten sam pizdziak vel runt dziura w dupie co ojca po jajach kopie jak łapę
    do szczania podnosi.
    zenusiu, to interesujące ze wszędzie widzisz "pizdziaka". pewnie w
    lustrze "wenerycznym" które trzymasz pomiędzy nogami ;-)))
    najwyrażniej przeżycia z sowieckiego burdelu dla zasłużonych nazistów
    odcisnęły w twoim łbie niezapomniane wrażenia ;-))
    > Mnie on wisi i powiewa ale jak chuja znam
    znasz siebie najlepiej ty głupi "chuju" z gnijącą łechtaczką ! ;-)))
    > będzie się tutaj pojawiał pod coraz to nowymi ksywkami.
    cieszy cię to zenusiu. lubisz być jeb..y, co? ;-)))
    >Zwłaszcza że przybyło mu tutaj śmiertelnych wrogów.
    takie robaki jak ty same wkrótce wygina. mimo to, życzę ci wielu "roków"
    życia. we własnych odchodach kanalio! ;-)

    i trzymaj ojca za fiuta kiedy szczy.

    P.S. Pozdrawiam Yogi'ego. "Komuniści" ;-) przedłużyli wam znów lockdown?

    no krisy i inne janusze - podoba się wam tekst w stylu zenusia?

    --
    Runt

  • 79. Data: 2021-09-14 22:27:49
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-09-13 o 19:21, Marek pisze:

    > Wzięty z dupy raczej.
    > "- Ty, kurwa. Nie mają gniazd na zewnątrz i co teraz??"
    > "- O ja pierdole, spierdalamy!".
    >

    > Zrozumiałeś czy ci to prościej przełożyć?

    Chcesz przebić swoim debilizmem zenusia?

  • 80. Data: 2021-09-16 09:54:39
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 14 Sep 2021 22:27:49 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Chcesz przebić swoim debilizmem zenusia?

    Czego bidoku znowu nie zrozumiałeś?

    --
    Marek