  • 31. Data: 2010-11-30 14:05:39
    Temat: Re: Wyrownanie podlog
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Nie przewiezie. Mam taki samochod ze nie wladuje do niego 400kg
    piasku.

    KADAR

  • 32. Data: 2010-11-30 14:11:53
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Lis, 15:05, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > Nie przewiezie. Mam taki samochod ze nie wladuje do niego 400kg
    > piasku.

    Nie wierze. A cztery osoby do niego wejda ?...
    To i 400kg piasku wejdzie ;) Piasek bedzie mniej miejsca nawet
    zajmowal. Nawet maluchem, czy czinkusiem by sie dalo - moja kuzynka
    nim zajechala swojego CC przewozila nim takie rzeczy ze nikt by nawet
    nie pomyslal :-)

    Ja w swojej terenowce w srodku wiozlem max blisko 1,5t -> tona cegiel
    kliknkierowych plus 20 workow zaprawy :P
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 33. Data: 2010-11-30 14:53:23
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .googlegroups.com...
> [...]

    Moze ma Smarta;))

    > Ja w swojej terenowce w srodku wiozlem max blisko 1,5t -> tona cegiel
    > kliknkierowych plus 20 workow zaprawy :P
    > pozdr.

    W moim Mondeo Kombi wiozlem raz tez ponad tone klinkieru, a raz z castoramy
    ok tony gresu + ja(120kg)+ pasazer(100kg)
    Mówia ze Ford gówno wart ale mój mondek przewiózl w ciagu roku trwania
    budowy tyle towaru ze zapewne zwrócilo sie wydane na niego 5000zl. A na
    chodzie do tej pory;)).
    Ale to tak odbiegajac od tematu

    Krzysiek

  • 34. Data: 2010-11-30 15:07:53
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > To musisz na straaaaaasznym zadupiu (bez obrazy;) mieszkac :)
    > pozdr.
    >
    > --
    > Adam Sz

    Dokladnie, wiekszego zadupia od Warszawy to nie widzialem (bez
    obrazy). Problem ze w takim miescie taniej jest cos kupic niz z kims
    sie dogadac. Kazde dogadanie sie bedzie mnie wiecej kosztowalo niz
    kupienie w sklepie.
    Pan kazio, jak bedzie mial jechac kilkanascie kilometrow z 4 workami
    piasku to albo odpowiednio sobie policzy albo najnormalniej nie bedzie
    mu sie oplacalo. Jestem do bolu biurowym gryzipiorkiem. Nie umiem
    rozmawiac rozmawiac z panem kaziem, nie wiem gdzie ich szukac i ile im
    zaproponowac, zeby ich nie urazic. Czas jaki stracilbym na szukanie i
    zalatwianie kosztowalby mnie wiecej niz to warte - policz wszystkie
    koszty.
    Taniej wychodzi mi kupowanie niz zalatwianie.

    KADAR

  • 35. Data: 2010-11-30 21:57:59
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 30 Lis, 16:07, Kadar <o...@g...com> wrote:

> [...]
    > koszty.
    > Taniej wychodzi mi kupowanie niz zalatwianie.

    Jak tam sie w okolicy wiecej domow buduje to lepiej daj cynk gdzie to
    jest, zaraz sie jakis skladzik otworzy ;-) No poprostu nie wierze, ze
    sa takie miejsca:-) Ja mieszkam w miasteczku 50 tys mieszkancow i
    skladow, gdzie moge kupic piasek jest w promieniu 4-5km conajmniej
    kilka, jak nie kilkanascie :-) Moze poprostu nie znasz tych terenow!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 36. Data: 2010-12-01 12:04:50
    Od: Kadar <o...@g...com>

> [...]
    > skladow, gdzie moge kupic piasek jest w promieniu 4-5km conajmniej
    > kilka, jak nie kilkanascie :-) Moze poprostu nie znasz tych terenow!

    Skladziku to nie oplaca sie otwierac bo koszty dzierzawy lub czynsz
    beda wieksze niz obroty (nawet nie dochody). Jesli juz to otwierac
    sklad i to duzy. Konkurencja niby duza ale ceny trzeba utrezymac na
    takim poziomoie, zeby wystarczylo nie tylko nmja ten czynsz ale
    jeszcze trzeba zarobic a jak wiadomo kazdy chce duzo wiec i duze ceny
    musza byc. Czy sa takie sklady budowlane? Gdzies w okolicach sa ale
    piach kupuje sie na woreczki, np. w castoramie woreczek piachu to
    (jesli dobrze pamietam) 20.-PLN. Pewnie ten worek jest drozszy niz ten
    piach ale maja i to ich zaleta. Na taka podsypke poszloby duzo
    woreczkow (one nie sa duze). Sensowne wydaje mi sie rozwiazanie z tym
    pianomatem.

    KADAR

  • 37. Data: 2010-12-01 19:29:18
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 26 Lis, 20:41, Kadar <o...@g...com> wrote:
    > W jednym z pokoi bedzie polozona wykladzina. Reszta podlog bedzie
    > wyzsza o 21mm. Wykladzina dla dziecka to ok 3-5 mm. Co zrobic zeby
    > zmniejszyc roznice?
    >
    > KADAR

    Drogie wykładziny dywanowe układa sie na warstwie filcu.
    Jesli pokoj nie jest duzy, to kup gruby filc w sklepie z materialami
    tekstylnymi-technicznmi.
    Dziecko bedzie mialo miekko i cieplo.

  • 38. Data: 2010-12-01 20:24:59
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Drogie wykładziny dywanowe układa sie na warstwie filcu.
    > Jesli pokoj nie jest duzy, to kup gruby filc w sklepie z materialami
    > tekstylnymi-technicznmi.
    > Dziecko bedzie mialo miekko i cieplo.

    Drogiej wykladziny nie zamierzam klasc, za pol roku bedzie do
    wszystkiego podobna tylko nie do swojej pierwotnej wersji. Filc tez
    jest dobryn rozwiazaniem. Jesli tylko bedzie odpowiednio gruby i
    tanszy od tej pianki to czemu nie polozyc filcu.

    KADAR