  • 91. Data: 2023-03-28 09:41:19
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 09:24:40 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Zera mi się same dopisały :D 2kW ma, znaczy 2 akumulatory po 99Ah :D
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Ta, same się dopisały. Ogólnie upośledzony umyslowo jesteś i stąd taka wartość.

  • 92. Data: 2023-03-28 10:04:15
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 09:34 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Co się stanie sensowne bez akumulatorów?

    Zwykłe szczytowo-pompowe. Technologia z PRL ale działa.
    Trzeba 4 mld aby wybudować taką o mocy 750 MW. Koszt 1kW w takim magazynie
    to 5,5 tys.
    Trwałość kilkadziesiąt lat.
    Proste jak budowa cepa, można postawić tego od pyty w całej Polsce i
    przeżyjemy na samej PV + wiatraki.
    4 mld to dwa roczne haracze na TVP. Grosze, w ciągu 8 lat mogliśmy mieć
    już takie 2 wybudowane bez żadnego wpływu na budżet.
    Kasa jaka wpływa do budżetu w związku z limitami CO2 to kilkadziesiąt mld,
    które idą na przepicie.

    TG

  • 93. Data: 2023-03-28 10:24:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 10:04:18 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > już takie 2 wybudowane bez żadnego wpływu na budżet.
    > Kasa jaka wpływa do budżetu w związku z limitami CO2 to kilkadziesiąt mld,

    Ale po co państwo ma wydawać kasę na takie elektrownie jak napisałeś. Jak może dać
    ochłap z tej kasy na dopłaty do akumulatorów i efekt techniczny będzie lepszy. Na
    dodatek utrzymanie małych przydomowych magazynów energii jest dla państwa bezkosztowe
    czego o elektrowniach powiedzieć nie można.

  • 94. Data: 2023-03-28 10:34:46
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2023 o 10:24 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > techniczny będzie lepszy. Na dodatek utrzymanie małych przydomowych
    > magazynów energii jest dla państwa bezkosztowe czego o elektrowniach

    Bo taki jest obowiązek państwa, ma planować i inwestować strategicznie.
    To co opisujesz to krótkowzroczne myślenie geszeftciarzy, którzy muszą się
    szybko nachapać.

    U nas jest jeszcze gorzej, państwo dostaje kasę od spółek energetycznych
    na te elektrownie i te pieniądze, zwyczajnie bez żadnej kontroli przepija
    i rozkrada.

    TG

  • 95. Data: 2023-03-28 10:39:29
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Ta, same się dopisały. Ogólnie upośledzony umyslowo jesteś i stąd taka wartość.

    Drogi Debilu, po prostu zamiast napisać 200Ah napisałem 200kWh :]

    Czeski błąd, teraz lepiej?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 96. Data: 2023-03-28 12:49:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 10:39:42 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > Drogi Debilu, po prostu zamiast napisać 200Ah napisałem 200kWh :]
    >
    > Czeski błąd, teraz lepiej?
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Sam do siebie napisałeś.

  • 97. Data: 2023-03-28 13:09:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Sam do siebie napisałeś.

    To pochuj czytasz to, co do siebie piszę? :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 98. Data: 2023-03-28 13:19:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 13:09:58 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

    > To pochuj czytasz to, co do siebie piszę? :D
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Bo masz dysleksję i sam byś nie zauważył jak bym ci nie napisał.

  • 99. Data: 2023-03-28 13:58:23
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    [...]

    > Bo masz dysleksję i sam byś nie zauważył jak bym ci nie napisał.

    Z tobą jednak jest gorzej niż ze mną. Pisałem do ciebie ale ci się
    pojebało, że pisałem do siebie, bo jesteś debilem :)

    Mi się podoba to, że udowodniłeś to sam :D bez specjalnego proszenia :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 100. Data: 2023-03-28 17:17:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 13:58:56 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):

> [...]
    > pojebało, że pisałem do siebie, bo jesteś debilem :)
    >
    > Mi się podoba to, że udowodniłeś to sam :D bez specjalnego proszenia :D
    Z nikim a tym bardziej ze mną nie może być gorzej niż z tobą. To niemożliwe. Gdyby
    kowadło potrafiło mówić to miałbyś kolegę na podobnym do swojego poziomie.