  • 101. Data: 2023-03-28 17:19:10
    Temat: Re: Zaczynają się problemy z fotowoltaika
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Z nikim a tym bardziej ze mną nie może być gorzej niż z tobą. To niemożliwe. Gdyby
    kowadło potrafiło mówić to miałbyś kolegę na podobnym do swojego poziomie.

    Oho! Napisałeś w końcu coś do siebie :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 102. Data: 2023-03-28 17:49:21
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    swojego poziomie.

    To bym nie gadał z tobą a zarobiłbym na gadającym kowadle myljony :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 103. Data: 2023-03-28 21:10:32
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 17:50:01 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > swojego poziomie.
    > To bym nie gadał z tobą a zarobiłbym na gadającym kowadle myljony :]
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    Miliony to możemy zarobić razem. Wezmę cię na wspólnika. Będziemy jeździli po
    jarmarkach i za kase będą do ciebie, dyżurnego głupka, ludzie mogli rzucać zgniłymi
    ziemniakami.

  • 104. Data: 2023-03-28 22:40:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > ludzie mogli rzucać zgniłymi ziemniakami.

    Nie da rady. Jeden ziemniak przy PiSoskiej inflacji będzie kosztował 2 zł :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 105. Data: 2023-03-29 00:09:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 28 marca 2023 o 22:41:08 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Nie da rady. Jeden ziemniak przy PiSoskiej inflacji będzie kosztował 2 zł :D
    > --
    > LordBluzg(R)??
    > <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>
    To pozwolę w takiej sytuacji rzucać w Ciebie gównem.

  • 106. Data: 2023-03-29 00:18:08
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > To pozwolę w takiej sytuacji rzucać w Ciebie gównem.

    Pojebało? Gówno w cenie 60zł za 20L? Musiałem ostatnio z Allegro kupować
    na działkę. 40L za 49,99. Olałem sklepy bo drenujo kieszeń :D Ten zapach
    po otwarciu paczkomatu, bezcenny!

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 107. Data: 2023-03-29 01:10:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 29 marca 2023 o 00:19:09 UTC+2 LordBluzg(R)?? napisał(a):
    > Pojebało? Gówno w cenie 60zł za 20L? Musiałem ostatnio z Allegro kupować
    > na działkę. 40L za 49,99. Olałem sklepy bo drenujo kieszeń :D Ten zapach
> [...]
    Widzisz dyslektyku jaki interes dobry wymyśliłem. Przyjdą ze swoim gównem. Na koniec
    jarmarku pozbierasz i obetrzesz z siebie. Zapakujesz i sprzedasz a ja podzielę
    pieniądze. Kiedy zaczynamy wspólniku?

  • 108. Data: 2023-03-29 01:26:10
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Widzisz dyslektyku jaki interes dobry wymyśliłem. Przyjdą ze swoim gównem. Na
    koniec jarmarku pozbierasz i obetrzesz z siebie. Zapakujesz i sprzedasz a ja podzielę
    pieniądze. Kiedy zaczynamy wspólniku?

    Dokładnie wtedy, kiedy podpiszesz umowę, że jesteś zadeklarowanym
    debilem i masz sprawne, gadające kowadło z certyfikatem UE :] Zysk z
    deklaracji o gadającym kowadle i gwarancję bierzesz na siebie, ja mam
    20% udziału i biorę całe gówno na siebie i jest moje. Sadzę, że będę
    miał znacznie większy zarobek z gówna niż ty z niegadającego kowadła :D

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 109. Data: 2023-03-29 08:51:58
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.03.2023 00:56, Zenek Kapelinder wrote:

    > To się wyprowadzić do innego.

    A dlaczego on ma się wyprowadzić? Jemu nie podoba się rząd. Tobie nie
    podobają się narzekający na niego - ten sam argument :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 110. Data: 2023-03-29 12:15:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 29 marca 2023 o 08:52:00 UTC+2 Mateusz Bogusz napisał(a):

    > A dlaczego on ma się wyprowadzić? Jemu nie podoba się rząd. Tobie nie
    > podobają się narzekający na niego - ten sam argument :-)

> [...]
    Niedługo wybory. Jak się komuś nie podoba rząd stworzony przez partię która wygrała
    wybory to niedługo będzie mógł próbować to zmienić. Jak byś poszukał co na innych
    grupach w przeciągu ostatnich dwóch miesięcy pisałem to byś znalazł że gdyby nie
    wojna to głosowałbym na placforme. Tylko dlatego że po niedługim okresie od wyborów
    wkurwienie ludzie wyszli by na ulicę i powywieszali ich na drzewach. A następnie
    prosili PiS żeby sie nie gniewał i znowu rządził.