  • 11. Data: 2022-01-14 15:11:00
    Temat: Re: kogut pije deszczówkie
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-14 o 13:37, kanalia Zenek Kapelinder ujada:
    > piątek, 14 stycznia 2022 o 08:49:05 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    /.../

    > Nawet sam odpowiedzi nie potrafisz wymyślić. Byś napisał z jakiego psiego pomysłu
    korzystasz. Ale nie napiszesz bo złodziej, oszust i kłamca jesteś. No i pijak
    oczywiście.

    DO BUDY ZAWSZONY PSI BĘKARCIE!"

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 12. Data: 2022-01-14 17:26:29
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W piątek, 14.01.2022 o 13:37, Zenek Kapelinder napisał:

    > Nawet sam odpowiedzi nie potrafisz wymyślić. Byś napisał z jakiego psiego pomysłu
    korzystasz. Ale nie napiszesz bo złodziej, oszust i kłamca jesteś. No i pijak
    oczywiście.

    Nie gadaj, nawet Krystian Kozerawski wspomina na Twiterze o tej
    oczywistej oczywistości:

    https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
    84

    --
    https://kwejk.pl/obrazek/2243919/lodz-to-stan-umyslu
    .html

  • 13. Data: 2022-01-14 17:48:11
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 17:26:34 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    oczywiście.
    > Nie gadaj, nawet Krystian Kozerawski wspomina na Twiterze o tej

    Znowu się żona chwalisz. Wyrazy współczucia. Ale dla niej bo ma męża bez gustu.

  • 14. Data: 2022-01-14 17:56:54
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 14.01.2022 o 01:34, a a pisze:
    > Wodę z deszczu, deszczówke, wolno zbierac jedynie do otwartych beczek, które są
    doświetlane promieniami slonca i napowietrzane.
    nie wiem gdzie to przeczytałeś, ale sposób przekazu, technika
    manipulacji, powinna Ci zaświecić w głowie wielką czerwoną lampkę.
    Stwierdzenie zawarte w temacie, jest absolutną bzdurą. dowód? proszę
    bardzo. czy muchomory można jeść? Można, ale (w odpowiednio dużej
    ilości) tylko raz w życiu.

    (ciach)

    wycinam stek informacji które sa prawdziwe, ale totalnie niczego nie
    wnoszą do dyskusji. bardzo mi tutaj pasuje stwierdzenie które padło w
    filmie gliniarz w przedszkolu: chłopcy mają penisy, a dziewczynki
    pochwy. prawda, tylko co z tego?

    czy z nasz, albo gdzieś słyszałeś o kimś kto PIJE wodę deszczową? No bo
    jak sobie poczytasz co sam podlinkowałeś, szkodliwość jest po spożyciu,
    nie umrzesz bo na ogródku masz beczkę z gnijącą wodą do podlewania trawy.

    ja deszczówkę łapię, ale nie przyszło mi do głowy żeby ją pić. bardzie
    martwią mnie kupy gołębi które deszcz spłukuje.
    no i dodaję chlor.

    ToMasz

  • 15. Data: 2022-01-14 18:11:15
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 14 January 2022 at 17:56:56 UTC+1, ToMasz wrote:
> [...]
    >
    > ja deszczówkę łapię, ale nie przyszło mi do głowy żeby ją pić. bardzie
    > martwią mnie kupy gołębi które deszcz spłukuje.

    nie spamuj
    deszczówki używa się do podlewania warzyw, do mycia podwórka, samochodu
    a jak jest świeża i ciepla to się w niej myje ręce

    Deszczówka wpływa do basenu i się w niej plywa, ale wtedy jest to napowietrzona,
    doświetlona UV, UVC deszczowka, w której nie rozwijaja się bakterie beztlenowe.

    a jak są w niej groźne dla zdrowia bakterie beztlenowe, miliardy bakterii, to
    zagrożone sa oczy, skora, uklad oddechowy

    To w szambie następują procesy fermentacyjne, przy wykorzystaniu bakterii
    beztlenowych

    ==
    Bakteryjne infekcje beztlenowe u psów: objawy, przyczyny i ...
    https://pl.puredogs.eu/bakteryjne-infekcje...

    14.09.2021 ? Infekcje bakteryjne beztlenowe u psów występują, gdy zwierzę zostaje
    zakażone bakteriami, które są w stanie rosnąć bez tlenu. Tego typu infekcje często
    występują w jamie ustnej lub obejmują głębokie nacięcie, ugryzienie lub rana.
    Infekcję bakteryjną beztlenową należy jak najszybciej leczyć. Jeśli nasilenie
    infekcji wzrośnie, pies może doznać szoku. W niektórych ...

  • 16. Data: 2022-01-14 18:20:34
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > nie spamuj
    > deszczówki używa się do podlewania warzyw, do mycia podwórka, samochodu
    > a jak jest świeża i ciepla to się w niej myje ręce
    nie mam warzyw, nie myję podwórka, samochód myję na myjni, rąk (celowo)
    w deszczowce nie myję, bo odchody gołębi i chlor.
    Swoje kupy spłukuję. swoje i bliskich. pomrzemy niebawem?

    Masz jakąś manię prześladowczą która nakazuje Ci mówić innym co mają
    robić a czego nie?

    ToMasz

  • 17. Data: 2022-01-14 18:32:27
    Od: a a <m...@g...com>

    On Friday, 14 January 2022 at 18:20:37 UTC+1, ToMasz wrote:

> [...]
    > Swoje kupy spłukuję. swoje i bliskich. pomrzemy niebawem?
    >
    > Masz jakąś manię prześladowczą która nakazuje Ci mówić innym co mają

    Epidemiologia to żadna mania
    to standardy naukowe
    Bakterie beztlenowe są szkodliwe dla zdrowia, o czym każdy może przeczytać

    Czyli miast gromadzić deszczówkę w zamkniętym plastiku i hodowac miliardy bakterii
    beztlenowych,
    należy użyć darmowych beczek metalowych, czy plastikowych, bez pokrywy
    a wtedy gromadzona deszczówka nie będzie się zamieniala w szamb o beztlenowe

    Kto mial dzialke, ogródek, ten to wie od urodzenia

    Nie stresuj się golębiami
    one dbają o to abys nie zachorował na tyfus, koronawirusa
    gdyz zbierają z miast wszelkie substancje organiczne, odpadki i je konsumują

    Bez gołębi, te odpady, okruchy, resztki jedzenia, by gnily, przyciągały roje much
    latem, szczury, myszy
    \i zaraza gotowa

    a chloru nikt nie używa bo chlor to największa trucizna świata, działająca drażniąco
    na drogi oddechowe, płuca, zastosowany w czasie 1WS wywołał tysiące zgonów

  • 18. Data: 2022-01-14 22:04:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 14 stycznia 2022 o 18:11:17 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    Infekcję bakteryjną beztlenową należy jak najszybciej leczyć. Jeśli nasilenie
    infekcji wzrośnie, pies może doznać szoku. W niektórych ...
    To teraz mamy jasność że deszczówki nie można przechowywać w pochwach i psach.

  • 19. Data: 2022-01-14 23:38:22
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2022-01-14 o 08:49, Uzytkownik pisze:

    > Jaka Łódź? Zenuś, tyś przecie z Bałut, a nie z Łodzi

    Niziurskim zaleciało, nie pamiętam tytułu opowiadania,
    ale to chyba tam gdzie bohater został zagipsowany,
    bo potknął się na zamrożonym
    sercu wołu, które na skutek karygodnego niedbalstwa obsługi
    znalazło się na podłodze :-)

  • 20. Data: 2022-01-15 07:24:04
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-14 o 17:48, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:

    DO BUDY PSI KASTRACIE!