  • 21. Data: 2022-01-15 07:24:11
    Temat: Re: Zbieranie deszczówki do plastikowych zbiorników jest szkodliwe i powinno być zakazane
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-14 o 22:04, KANALIA Zenek Kapelinder UJADA:
    /.../
    > To teraz mamy jasność że deszczówki nie można przechowywać w pochwach i psach.

    TY PSI KASTRACIE PRZECHOWUJESZ W BUDZIE I W "pochwie" PO TYM JAK PRZY
    OBRZEZANIU TWOJ TATE CHLASNĄŁ CI BRZYTWĄ PRZEZ KROCZE. *

    wynoś się z psp to ci odpuszcze ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 22. Data: 2022-01-15 14:01:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Epidemiologia to żadna mania
    > to standardy naukowe
    > Bakterie beztlenowe są szkodliwe dla zdrowia, o czym każdy może przeczytać
    masz racje. powtórzę. krew jest czerwona. wygrałem czy jeszcze nie. jak
    nie to mam następny argument. śnieg jest biały, szachownica ma 32 pola
    czarne i 32 pola białe. szach mat. wygrałem przepychankę na prawdziwe
    argumenty, które niczego nie wnoszą do dyskusji.

    mam zamknięte beczki z wodą. spłukuję nią toaletę. w jaki sposób zarazki
    przedostaną się do mojego organizmu?

    ToMasz

    Ps a co mają powiedzieć właściciele filtrów w nieprzeźroczystych
    pokrywach. albo pokrywach przeźroczystych, ale w szafce pod zlewem,
    gdzie jest ciemno? Oni na serio to piją!

  • 23. Data: 2022-01-15 16:39:39
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 January 2022 at 14:01:04 UTC+1, ToMasz wrote:
> [...]
    > gdzie jest ciemno? Oni na serio to piją!
    ==mam zamknięte beczki z wodą. spłukuję nią toaletę. w jaki sposób zarazki

    to trywialne
    trudno znaleźc zależność między wielkościa opadów deszczu a częstościa korzystania z
    toalety, czyli deszczowka jest skladowana w beztlenowych, plastikowych beczkach,
    zbiorników, stanowiących hodowlę bakterii beztlenowych

    I kiedy one się przedostają do organizmu ?

    No wlasnie podcza spłukiwania toalety, pojawia się bryza wywolana strumieniem wody i
    powietrze, nad lustrem wody zostaje nasycone parą wodną, zawierającą miliardy
    bakterii beztlenowych i wtedy, na zewnątrz muszli, z 10 mld baterii wydostaje się w
    obrebie lazienki miliard bakterii i zostaja wdychane, osiadaja na podłodze, sprzętach

    Mozna przeprowadzić prosty eksperyment i sprawdzic w ultrafiolecie, gdzie osiadły
    bakterie beztlenowe, jak długo się utrzymuja w powietrzu i na jakiej wysokości

  • 24. Data: 2022-01-15 16:45:07
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]

    pokrywach. albo pokrywach przeźroczystych, ale w szafce pod zlewem,
    gdzie jest ciemno? Oni na serio to piją!

    Oj Tomaszu, Tomaszu

    Filtry do wody zawierają takie substancje, związki chemiczne, które uniemożliwiają
    rozwój bakterii, zarówno tlenowych, jak i beztlenowych.

    Po pierwsze, to wodociągi wydają certyfikat, że bakterii brak w wodzie pitnej, gdyz
    woda podlega filtrowaniu dezynfekcji dawniej chlorem, dzisiaj ozonem.

    Czyli bakterie nie docierają do baterii filtrów pod kranem, a dodatkowo filtry
    zawierają sita z jonami srebra, które dezynfekują wodę, a dalej, żywotnośc filtrów
    jest czasowo ograniczona i wkład wymaga cyklicznej wymiany.,

    Gdyby w filtrach do wody rozwijały się baterie tlenowe czy beztlenowe, grzyby,
    pleśnie, glony czy inne patogeny, to to nie byłyby filtry do wody a zaraza trująca
    mieszkanców

  • 25. Data: 2022-01-15 20:44:14
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 15 stycznia 2022 o 16:45:08 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    pleśnie, glony czy inne patogeny, to to nie byłyby filtry do wody a zaraza trująca
    Niedawno pisałeś że wodociągi nie podają żadnych. Danych co do jakości wody. Masz
    rozdwojenie jaźni?

  • 26. Data: 2022-01-15 21:01:58
    Od: a a <m...@g...com>

    On Saturday, 15 January 2022 at 20:44:15 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    mieszkanców
    > Niedawno pisałeś że wodociągi nie podają żadnych. Danych co do jakości wody. Masz
    to ty masz rozstrojenie jaźni.
    Idź do wodociąga i niech ci dadzą te dane ?

    Wodociągi mieszają wody z różnych ujęć, pewnie chodzi o kasę, pomiar kosztuje dla
    Zenka 300 zł, czyli żaden Zen ek nie poleci aby mu sprawdzili wodę, bo nie jest gópi.

    Jedyny test wody to czajnik i codzienne gotowanie
    Jak na dnie czajnika kamienia grubo, to woda kamienista i wywoła kamicę

    Jak śmierdzi chlorem, to trująca i wywołuje alergie.

    Ale Zenek spuszcza stojącą deszczówke w kiblu
    a zbiornik ja zbiera miesiącami
    Czyli do kibla wrzuca miliony bakterii beztlenowyc h i innych syfów, patogenów
    i to jest problem, bo kibel w domu to nie wychodek na polu i nie ma napowietrzania
    wiatrem, doświetlania UV, czyli jest pozbawiony dezynfekcji

    Skutki uboczne, czyli NOP-y pojawią się po miesiącach, latach użytkowania deszczówki
    w kiblu i wtedy bedzie można powiedzieć coś nowego.

    Inna koncepcja to uzywanie do kibla wody z prania w pralc e i to ma sens, ta breudna
    woda zawiera detergenty, bywa ciepła czy gorąca, czyli będzie wolna od patogenów,
    bakterii tlenowych czy beztlenowych
    i tak się robi na świecie, bo deszcz raz pada a może miesiąc nie padac i wtedy kibel
    będzie smierdzial bez spłukiwania.

    Chociaż Ałszan ma kible z pisuarami bez wody
    i wyraxnie pisze, że wlanie wody uszkodzi te pisuary

    Nie wiem jak te pisuary odróżniają wodę kranowa od wody Zenkowej
    bo instrukcja nic nie mówi na ten temat

    Ale jest to syf, pisuar bez spłukiwania wodą i zarażony Zenek wchodzi za potrzebą a
    potem cała ceramika paruje w cieple i wrzuca koronawirusa w powietrze i kolejny
    zdrowy 2.;Zenek wchodzi i koronawirusy wdycha z powietrza i się zaraża.

    Okropny syf

  • 27. Data: 2022-01-16 00:53:35
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Jan 2022 07:39:39 -0800 (PST), w
    <a192a771-eff9-4d30-89cf-bdf70f293091n@googlegroups.
    com>, a a

    Jebnięty jesteś.

  • 28. Data: 2022-01-16 17:12:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 16 January 2022 at 09:06:53 UTC+1, r...@k...pl wrote:
> [...]
    obrebie lazienki miliard bakterii i zostaja wdychane, osiadaja na podłodze, sprzętach
    ten twoj wychodek n a polu to nie jest sedes używany przez ludzi
    Idź do sąsiada i się naum

  • 29. Data: 2022-01-16 18:15:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 17:12:09 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]

    > ten twoj wychodek n a polu to nie jest sedes używany przez ludzi
    Nie powstrzymuj bąków. Nie wypuszczone bąki unoszą się do góry i dlatego masz posrane
    pomysły.

  • 30. Data: 2022-01-17 07:38:46
    Od: CleverBot <C...@e...prv>

    W dniu 2022-01-16 o 18:15, psychol Zenek Kapelinder bełkocze:
> [...]
    > Nie powstrzymuj bąków. Nie wypuszczone bąki unoszą się do góry i dlatego masz

    jesteś tego najlepszym przykładem. ;-))))