  • 21. Data: 2022-02-22 12:51:26
    Temat: Re: facjata
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-22 o 03:40, PSYCHOL* Zenek Kapelinder pisze:
    /.../
    > Mniej więcej tyle co ciebie obchodzi co napisałem obchodzidzi twój problem innych.
    Za durny jesteś żeby samemu policzyć. Bo jak byś potrafił to byś policzył i spytał
    tutaj czy dobrze policzyłes. A ryj to ma krowa i twoja synowa i kurwa nie zawód a
    charakter. I jak pytasz w sposób w jaki zapytales to kurwa żerująca na innych jestes.
    No i syna mam i nie mieszkam na Bałutach.

    co za psychol!

    no kris, myjk i inne janusze!

    rozplywajcie się w pochwałach nad talentem i bohaterstwem swego idola!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 22. Data: 2022-02-22 12:57:13
    Temat: Re: jak mżna!?
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2022-02-22 o 08:09, ddddddddddddd pisze:

    > zacytuj gdzie zapytałem o wyliczenia, a jak nie znajdziesz to
    > wypierdalaj w podskokach ze swoimi kurwami na bałuty

    jak moożesz tak sponiewierać zenusia!
    kris, myjk i inne janusze! do ataku! jakis "ddddddd" odważył się
    "zaatakować" waszego idola!

  • 23. Data: 2022-02-22 17:37:52
    Temat: Re: jak działają inwertery offgrid
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-02-20 o 21:08, ddddddddddddd pisze:
> [...]
    e%3ATesla&hash=item3dcae61e27:g:Tl0AAOSwge9hhOfI

    > To prawda - nawet mniejszą strach. Tutaj często baterie stawiają pod
    > domem - pewnie ze względu na to, że domy są małe. Patrząc na to z
    > twojego punktu widzenia, to warto to nawet kilka metrów od budynku odsunąć.

    Dokładnie, o tych zasadowych poczytałeś?

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2022-02-23 07:19:14
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 22.02.2022 16:37, Janusz wrote:

    e%3ATesla&hash=item3dcae61e27:g:Tl0AAOSwge9hhOfI

    > Dokładnie, o tych zasadowych poczytałeś?

    jeszcze nie, weekend się skończył to i do pracy trzeba było wrócić i nie
    było na to czasu. Poza tym chcę sprawdzić jakie stawki będą od kwietnia
    (znam w jednej taryfie, ale nie mogę sprawdzić jak będzie przy
    rozliczaniu 2-taryfowym) - a to pozwoli mi obliczyć czas zwrotu

    Lukasz