  • Data: 2018-01-19 08:30:25
    Temat: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    Garaz w bryle domu - i nie chciabłym go ogrzewać choć pętla podłogówki tam jest -
    jakby było - 30 :-)

    NIe ma za bardzo co teraz robić wewnątrz domu wiec postanowiłem docieplić sciane
    miedzy garazem a domem.

    Mam styropian 5cm 036- został z podłogi i 5cm grafit 031.
    Przyklejać te 2 styropiany czy wystarczy 5cm 031??

    Garaz graniczy z wiatrołapem, garderobą i "kotłownią" - te pomieszczenia będą
    normalnie grzane.

    Dzieki