  • Data: 2018-01-19 08:52:34
    Temat: Re: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 08:30:27 UTC+1 użytkownik uciu napisał:

    > NIe ma za bardzo co teraz robić wewnątrz domu wiec postanowiłem docieplić sciane
    miedzy garazem a domem.

    Jak się nie ma nic do roboty to głupie pomysły człowiekowi przychodzą
    do głowy :))

    > Mam styropian 5cm 036- został z podłogi i 5cm grafit 031.
    > Przyklejać te 2 styropiany czy wystarczy 5cm 031??
    >
    > Garaz graniczy z wiatrołapem, garderobą i "kotłownią" - te pomieszczenia będą
    normalnie grzane.

    Nic nie ocieplaj, chyba że lubisz mróz w garażu ;) Ja tam trzymam
    skrzynkę z piwem i wody mineralne. No i samochód jeszcze i wolę jak tam
    zawsze jest >0stC. Jak ocieplisz ścianę, to nie dość, że będziesz tam miał
    zawsze temperaturę bliską tej na zewnątrz to jeszcze (co dla mnie byłoby
    w garażu nie do pomyślenia) zniszczysz sobie ścianę - nic na nią sensownego
    już nie powiesisz. Bo będzie styropian :) A w garażu miejsca na półki
    nigdy za mało!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.