  • Data: 2018-01-19 09:21:45
    Temat: Re: ocieplenie ściany garazu od wewnątrz
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 stycznia 2018 08:52:36 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nic nie ocieplaj, chyba że lubisz mróz w garażu ;) Ja tam trzymam
    > skrzynkę z piwem i wody mineralne. No i samochód jeszcze i wolę jak tam
    > zawsze jest >0stC. Jak ocieplisz ścianę, to nie dość, że będziesz tam miał
    > zawsze temperaturę bliską tej na zewnątrz to jeszcze (co dla mnie byłoby
    > w garażu nie do pomyślenia) zniszczysz sobie ścianę - nic na nią sensownego
    > już nie powiesisz. Bo będzie styropian :) A w garażu miejsca na półki
    > nigdy za mało!

    Adam, ma tej ścianie nic po za odkurzaczem nie powieszę bo są na niej 2 drzwi +
    schody na strych :-)

    U siostry podoba ściana nie było ocieplona i grzyb wylazł...

    Wiec ocieplam :-) ale chyba 5cm dam bp i tak na tej ścianie tynku nie mam...
    https://drive.google.com/open?id=1KVrvhnNnkA6mo87fBB
    _tH2bqw2hhUSML

    uciu