  • 11. Data: 2020-09-18 13:39:03
    Temat: Re: zabudowa wnęki, szafa wnękowa, zrób to sam
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 września 2020 o 07:13:11 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Nie wiem czy to celowa prowokacja ale faktycznie warto też brać ten
    > aspekt pod uwagę, może niekoniecznie akurat w przypadku szaf
    > wnękowych.
    > U mnie np. Brakło dosłownie kilka milimetrów aby odkurzacz mógł
    > wjechać pod geberita.... A tak obija się wokół.
    >
    > --
    > Marek
    Nie prowokacja a jak najbardziej zasadne dzisiaj pytanie. U mnie pod kanapę nie
    wiedzie i uważam że to poważny błąd. Widać ten błąd jak z jakiegoś powodu ja się
    odsunie. Za to w kuchni pod szafkami czysto że jeść z podłogi można bo wjeżdża.

  • 12. Data: 2020-09-18 14:15:28
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Sep 2020 04:39:03 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Nie prowokacja a jak najbardziej zasadne dzisiaj pytanie.

    Ale czy jest już (respektowany) jakiś standard wysokości odkurzaczy?

    --
    Marek

  • 13. Data: 2020-09-18 15:53:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 18 września 2020 o 14:15:32 UTC+2 Marek napisał(a):
    > Ale czy jest już (respektowany) jakiś standard wysokości odkurzaczy?
    >
    > --
    > Marek
    A skąd ja miałbym to wiedzieć?

  • 14. Data: 2020-09-18 16:54:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Sep 2020 06:53:24 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > A skąd ja miałbym to wiedzieć?

    To było pytanie do szerszej publiczności..

    --
    Marek

  • 15. Data: 2020-09-19 18:49:21
    Temat: Re: Odkurzacze
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 18.09.2020 o 10:06, Marek pisze:

    > A jak ogólnie oceniasz ten odkurzacz?
    stary jest, już nie produkowany, wiec chyba nie ma o czym gadać.
    następnym razem kupię taki do którego są łatwo dostępne i tanie szczotki
    i baterie. mój już jest przerobiony na 18650, a szczotki, te 3 ramienne,
    mają zamiast starych "pędzli" otwory, do których wkładam raz na rok,
    nowe "pędzle" odcięte od najtańszych dostępnych szczotek. radzę sobie
    doskonale, ale trzeba być majsterkowiczem.
    Tak wiec.... najpierw dostępność części.. nawet nie tyle zamiennych
    tylko eksploatacyjnych, potem zakup odkurzacza. A czy dobrze czyści?
    JAk nie, to niech dwa razy jedzie.

    ToMasz

  • 16. Data: 2020-09-26 16:19:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > https://ibb.co/jDqDF54

    Sensownie. Można było by też zrobić dwa suwane fronty przy tym
    rozmiarze, a na dole listwę. Wnęki były by szersze i na dole nie
    zostałyby otwory na zbieranie kurzu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 17. Data: 2020-09-26 16:20:56
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 18.09.2020 10:06, Marek wrote:
    > A jak ogólnie oceniasz ten odkurzacz? Przydałby się znowu wątek co w
    > odkurzaczaxh słychać, mam gotowe felietony na temat i7+ oraz Braava Jet
    > m6, może kogoś by to interesowało.

    Jakiś czas temu czytałem właśnie że już Roboroc nie jest na pierwszym
    miejscu. Można by odświeżyć temat, tym bardziej że iLife A8 mi umarł.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 18. Data: 2020-09-26 16:28:11
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Sensownie. Można było by też zrobić dwa suwane fronty przy tym
    > rozmiarze, a na dole listwę. Wnęki były by szersze i na dole nie
    > zostałyby otwory na zbieranie kurzu.

    suwane - nie, bo zabierają miejsce, a tam jest ciasno - futryna i drzwi.
    Na początku miały być suwane - ale zabierają ok 8cm miejsca.

    ToMasz

  • 19. Data: 2020-09-26 23:53:38
    Od: Sebastian Rusek <s...@r...eu>

    W dniu 18.09.2020 o 10:06, Marek pisze:
    > A jak ogólnie oceniasz ten odkurzacz? Przydałby się znowu wątek co w
    > odkurzaczaxh słychać, mam gotowe felietony na temat i7+ oraz Braava Jet
    > m6, może kogoś by to interesowało.

    Od miesiąca mam COBBO PRO 27+ z bazą w której potrafi wyrzucić śmieci.
    Absolutnie nic z nim nie robię - jeździ, sprząta, jest czysto, innego
    odkurzacza nie używam. Najważniejsze, że póki co jest całkowicie
    bezobsługowy, bo śmieci wyrzuca do bazy a w bazie to może 1/5 worka
    dopiero jest. Myślę, że przy domu 120m2 trzeba będzie raz na pół roku
    się schylić żeby worek wymienić na pusty.

    https://cobbo.pl/Robot-odkurzajaco-mopujacy-COBBO-PR
    O-27-p119

    --
    Pozdr
    Sebastian Rusek

  • 20. Data: 2020-09-27 01:00:01
    Od: marios <d...@f...gd>

    > Sensownie. Można było by też zrobić dwa suwane fronty przy tym
    > rozmiarze, a na dole listwę. Wnęki były by szersze i na dole nie
    > zostałyby otwory na zbieranie kurzu.

    Miało być za 600 zł wykonanie.
    Kurz - listwy z PVC po coś 8zł (Rejs) o ile płytki/panele równe.
    Mnie nigdy nie wychodzi mniej niz 10cm utraty głębokości, no chyba że
    "klient" godzi się na tanie/"komandorkowe" rozwiązanie.

    ?"były by"