  • 11. Data: 2019-10-14 13:16:24
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Kris <k...@g...com>

    Macierewicz- prawie 31 tys głosów.
    O co chodzi?

  • 12. Data: 2019-10-14 13:20:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 13:16:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Macierewicz- prawie 31 tys głosów.
    > O co chodzi?

    spisek, wiadomo kto liczył głosy. Sprawdzam czy internet jeszcze działa.

    b.

  • 13. Data: 2019-10-14 13:27:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 13:20:57 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
> [...]

    Ano;)
    A poniżej kobieta o której pierwszy raz słyszę.
    W przeciwieństwie do Macierewicza kompletnie nie medialna(w sensie że jej w mediach
    nie zauważyłem)
    I 75tys głosów
    https://krakow.onet.pl/wyniki-wyborow-kim-jest-anna-
    pieczarka-ktora-wygrala-z-kosiniakiem-kamyszem/0nckc
    4m

  • 14. Data: 2019-10-14 13:30:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-14 o 13:20, Budyń pisze:

    > spisek, wiadomo kto liczył głosy. Sprawdzam czy internet jeszcze działa.

    Z tego co pamiętam, to tylko jedna partia wcześniej krzyczała o
    sfałszowanych wyborach.

    Przypomnisz która?

    --
    Pete

  • 15. Data: 2019-10-14 13:40:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 13:31:14 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Z tego co pamiętam, to tylko jedna partia wcześniej krzyczała o
    > sfałszowanych wyborach.

    Wczoraj za to Grzegorz Schetyna krzyczał o nieuczciwej kampanii wyborczej

  • 16. Data: 2019-10-14 13:40:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    > Z tego co pamiętam, to tylko jedna partia wcześniej krzyczała o
    > sfałszowanych wyborach.
    >
    > Przypomnisz która?

    mowił o tym pis, ale również korwinisci, a w wyborach samorządowych w których
    nastapił cud nad urnami gdy psl zdobył 20% oberwała platforma (aczkolwiek nie
    słyszałem zeby podnosili to jako fałszerstwo)

    b.

  • 17. Data: 2019-10-14 14:08:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uczciwa kampania byłaby wtedy, gdyby P0 z PSL i LSD miało trzy główne telewizje ;-)
    Swoją drogą do żadnej z trzej JKM nie wpuszczają, a i tak wszedł, i to jest bardzo
    dobra wiadomość :-)

    -----

  • 18. Data: 2019-10-14 14:12:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 12 Oct 2019 06:39:29 -0700 (PDT), Budyń

    > wszystko racja - bo mówie o odpowiedzialnosc politycznej a nie cywilnoprawnej.

    Co to kogo obchodzi że nie dojdą po raz kolejny do władzy, skoro przez ten
    czas się nachapią tyle (a że chapią to widać na pierwszy rzut oka -- nawet
    nie trzeba żadnych afer wygrzebywać) że im potem starczy do końca życia i
    jeszcze ich wnuczkom choćby mieli siedzieć i grzebać w nosie... Gorzej z
    tymi co ufają w to że będzie lepiej, bo im zrobili dobrze teraz.

    Reasumując wybory, PiS kupił sobie głosy, część zwerbował słodkim
    pierdzeniem o imigrantach, straszneiem "pedałami", to wygrał. Na szczęście
    (?) ponad połowa się z takim rozdawnictwem i formą prowadzenia polityki, w
    tym szufladkwoaniem ludzi jak za średniowiecza nie zgadza (pomimo że są
    także beneficjentami tych programów!) -- bo wie czym to śmierdzi w dalszej
    przyszłości -- tylko co z tego. Nie żebym marudził na demokrację, po prostu
    jestem przerażony krókowzrocznością tej drugiej "połowy".

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 19. Data: 2019-10-14 14:13:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 04:40:36 -0700 (PDT), Budyń

    > mowił o tym pis,

    Tak samo jak mówił o tym że TVP to tuba propagandowa, wraz z niemieckimi
    tefałenami. No, a potem wygrał te sfałszowane rzekomo wybory i wbrew tubom
    propagandowym. Taka to właśnie jest pisologika. Nic się kupy nie trzyma.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 20. Data: 2019-10-14 14:16:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 14:08:21 +0200, ąćęłńóśźż

    > Uczciwa kampania byłaby wtedy, gdyby P0 z PSL i LSD miało trzy główne telewizje ;-)
    > Swoją drogą do żadnej z trzej JKM nie wpuszczają, a i tak wszedł,
    > i to jest bardzo dobra wiadomość :-)

    Chyba tylko taka dobra, że można bez tub coś ugrać (bez kiełbasy rozdawania
    już trudniej wygrać). Czy dobrą wiadomością jest że wszedł to raczej
    wątpię. Kukiz też miał być taką nadzieją na zmiany, a się ostateczenie
    skumplował z nepotykami z PSL aby tylko tyłek ratować przed oddaniem
    stołków.

    --
    Pozdor
    Myjk