  • 21. Data: 2019-10-14 14:48:19
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 14:16:57 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Mon, 14 Oct 2019 14:08:21 +0200, ąćęłńóśźż

    > Chyba tylko taka dobra, że można bez tub coś ugrać (bez kiełbasy rozdawania
    > już trudniej wygrać). Czy dobrą wiadomością jest że wszedł to raczej
    > wątpię. Kukiz też miał być taką nadzieją na zmiany, a się ostateczenie
    > skumplował z nepotykami z PSL aby tylko tyłek ratować przed oddaniem
    > stołków.

    kukiz to sie przejechał na chorobliwej ambicji być ponad to całe polityczne szambo -
    i nie wziął pieniedzy z budżetu. A potem zdziwiony ze bez pieniędzy nie mozna
    podskoczyć tym którzy pieniądze mają, musiał podkulic ogon i prosic sie u ludowców.

    b.

  • 22. Data: 2019-10-14 15:03:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 14:13, Myjk pisze:
    > Mon, 14 Oct 2019 04:40:36 -0700 (PDT), Budyń

    > Tak samo jak mówił o tym że TVP to tuba propagandowa, wraz z niemieckimi
    > tefałenami. No, a potem wygrał te sfałszowane rzekomo wybory i wbrew tubom
    > propagandowym. Taka to właśnie jest pisologika. Nic się kupy nie trzyma.

    Ale oczekujesz logiki od partii która "walczy z komuną"
    a ma w szeregach najwięcej pzpr-owców :)

    --
    Janusz

  • 23. Data: 2019-10-14 15:14:07
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No i nie każdy wydaje jedną płytę rocznie, żyje z tantiemów i koncertów, lub ma
    browar.
    Szeregowy poseł potrzebuje uposażenia, podobnie radny.

    -----

  • 24. Data: 2019-10-14 15:15:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A Ty masz w dupie najwięcej hemoroidów i jest to równie dobra informacja.

    -----

  • 25. Data: 2019-10-14 15:18:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na oko wygrali dzięki wsi (tej polskiej co spokojna).
    Ale to przecież też ludzie, o czym czy niegdyś LSD czy P0 (wcześniej KLD, UD i UW)
    zapomniały.

    -----
    > Reasumując wybory, PiS kupił sobie głosy, część zwerbował słodkim pierdzeniem o
    imigrantach, straszneiem "pedałami", to wygrał.

  • 26. Data: 2019-10-14 15:32:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 15:03:56 +0200, Janusz

    > Ale oczekujesz logiki od partii która "walczy z komuną"
    > a ma w szeregach najwięcej pzpr-owców :)

    Już ponoć jednego mniej, Piotrowiczowi ludzie podziękowali. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2019-10-14 15:44:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Oct 2019 15:18:05 +0200, ąćęłńóśźż

    > Na oko wygrali dzięki wsi (tej polskiej co spokojna).

    No to przecież tam najwięcej kiełbachy zawsze żarli.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2019-10-14 15:57:09
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2019-10-14 o 15:15, ąćęłńóśźż pisze:
    > A Ty masz w dupie najwięcej hemoroidów i jest to równie dobra informacja.
    No Ciebie nie przebiję.

  • 29. Data: 2019-10-14 16:00:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-10-11 o 22:56, Budyń pisze:
> [...]
    wyskrobia cokolwiek, 5% bedzie dobre.
    > ale jesli przekroczą próg to sporo zabiora pisowi. Bo tak dziala metoda obliczen
    dhondta. I dlatego też tvn mocno ich pompowało w ostatnim tygodniu. Tak było w
    zeszlych wyborach - pis mial jakies tam 37% glosów ale dostał powyżej 50% mandatów bo
    sie koalicja lewicowa wykrzaczyła.
    > Opozycja marzy aby pis miało ponizej 50% posłów - ale tak se mysle ze kupić paru
    posłów to nie bedzie trudno.
    > Ale mi sie wydaje ze jesli juz jest tak mocne to niech rządzi samodzielnie by nie
    rozmydlala sie odpowiedzialnosc. W koncu za 4 lata tez beda wybory.

    > b.

    No popatrz, a PiS tak się pompowało we wszystkich telewizjach pisowych w
    bardzo agresywny i chamski sposób. I co? I dostają po dupie. Nawet
    prezenty rozdawane przez pana prezesa nie pomogły, ani wyjątkowo
    zmobilizowany elektorat, który się boi sprzeciwić swojemu proboszczowi.
    Prawdopodobnie nie będzie już się samodzielnie szarogęsić.

  • 30. Data: 2019-10-14 16:10:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 14 października 2019 16:00:43 UTC+2 użytkownik Uzytkownik
    napisał:

    > Prawdopodobnie nie będzie już się samodzielnie szarogęsić.

    Nawet jak nie uzyskają 230 głosów w sejmie i 50 w senacie to kwestia tygodni jak
    przeciągną na swoją stronę tych kilku brakujących posłów czy senatorów