  • 51. Data: 2019-10-15 11:28:03
    Temat: Re: 13go "NieNaTemat"
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, October 15, 2019 at 11:05:28 AM UTC+2, Kris wrote:

    > Wstawisz byle co za 20tys,

    na alledrogo najtanszy uzywany weglowy za 200PLN, ponizej 1kPLN sporo sie znajdzie +
    pewnie nawet nie trzeba by uruchamiac ;) , jak jest to mozna wymienic z
    dofinansowaniem

  • 52. Data: 2019-10-15 11:40:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 11:28:04 UTC+2 użytkownik WS napisał:

    > na alledrogo najtanszy uzywany weglowy za 200PLN, ponizej 1kPLN sporo sie ?

    A sa zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dn. 1 sierpnia 2017 w
    sprawie kotłów na paliwo stałe, które określa szczegółowe wymagania dla wprowadzenia
    do obrotu i użytkowania kotłów na paliwo stałe?

    >znajdzie + pewnie nawet nie trzeba by uruchamiac ;) , jak jest to mozna >wymienic z
    dofinansowaniem

    Tyle tylko że nie bardzo legalna będzie na dzisiaj budowa domu ogrzewanego
    niecertyfikowanym śmieciuchem

  • 53. Data: 2019-10-15 12:18:31
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-10-15 o 11:40, Kris pisze:

    > A sa zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Finansów z dn. 1 sierpnia 2017 w
    sprawie kotłów na paliwo stałe, które określa szczegółowe wymagania dla wprowadzenia
    do obrotu i użytkowania kotłów na paliwo stałe?

    Możesz kupić używany a po wymianie sprzedać.
    Myślę że się rynek zrobi na sprzedaż z odkupem pieców na paliwa stałe.

    > Tyle tylko że nie bardzo legalna będzie na dzisiaj budowa domu ogrzewanego
    niecertyfikowanym śmieciuchem

    Śmieciuch tylko pod dotację, da się?

    --
    Pete

  • 54. Data: 2019-10-15 14:46:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 15 Oct 2019 01:25:36 -0700 (PDT), Budyń

    > myjk,a tak w ogóle to były jakies plusy poprzedniej pisowskiej kadencji?

    Ostatnio nie chciałeś słuchać o minusach, to nie zmieniaj teraz tematu na
    plusy. :P Zrozumiałeś już poruszone wcześniej tematy czy nadal nie
    przyjmujesz takich argumentów? PiS dostał po dupie od ponad 57% głosującego
    społeczeństwa (pomijam blisko 40% niegłosujących obywateli) mimo tego że
    ich "polityka" opiera się na kupowaniu głosów. Również twoje marzenia o
    koalicji i wspólnym tworzeniu Polski leżą w gruzach, bo pis jest partią
    kłótliwą, nie znoszacą kompromisów -- co pokazali niejednokrotnie tym, że
    nie potrafią współpracować z koalicjantami a tym bardziej z takimi którzy
    się nie zgadzają z nimi. Nie zależy im na zgodzie, szczególnie małemu. To
    pis jest głównym problemem braku zgody w PL. Doprawdy tego nie widzisz? Nie
    widzisz co się stało w 2007 i że od tamtego czasu praktycznie nic się nie
    zmieniło? Nie widzisz że to partia populistów? No, nie widzisz.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 55. Data: 2019-10-15 14:52:46
    Temat: Re: 13 go "Nienadęta"
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/wyniki-wyb
    orow-parlamentarnych-antoni-macierewicz-z-najlepszym
    -wynikiem-w-okregu/n4dv7tj

  • 56. Data: 2019-10-15 16:33:45
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 15 października 2019 14:46:57 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 15 Oct 2019 01:25:36 -0700 (PDT), Budyń

    > Ostatnio nie chciałeś słuchać o minusach, to nie zmieniaj teraz tematu na
    > plusy. :P

    no bo podejrzewam że jakies plusy są i nie wszycy popierający pis dali się kupić
    tanią kiełbasą wyborczą a zobaczyli te plusy. Ale co ja tam wiem.

> [...]
    > społeczeństwa (pomijam blisko 40% niegłosujących obywateli) mimo tego że
    > ich "polityka" opiera się na kupowaniu głosów.

    polska w meczu z macedonią dostała po d bo mimo swojego stadionu nie strzelała goli
    przez 99% czasu :-)
    Mam wrażenie że nie rozumiesz po co sa wybory - otóż są one po to żeby się dopaść do
    władzy. Mógłby pis miec najwiecej głosów a za mało posłów, wladze wzielaby koalicja
    totalniaków i wtedy bym sie zgodził ze pis dostał po d.

> [...]
    > nie potrafią współpracować z koalicjantami a tym bardziej z takimi którzy

    Libicki z psl właśnie dostal propozycję marszałka senatu. A pslowców senatorów jest
    3 - dokładnie tyle ile pisowi potrzeba. Pewnie cos trzeba bedzie psl-owi odstąpić w
    rządzie lub sejmie. Resort rolnictwa dla kamysza?
    Koalicja się buduje, sytuacja jest ciekawa :)

    > pis jest głównym problemem braku zgody w PL.

    pełna zgoda - pis sie nie zgadza na utrzymanie postokrągłostołowego statusu w Polsce.
    To budzi opór tych którzy z tego żyli, mieli wpływy i media.
    Poprzednia "zgoda" polegała na totalnym marginalizowaniu środowisk którym to sie nie
    podobało.

    >Nie widzisz że to partia populistów? No, nie widzisz.

    zdefiniuj populizm

    b.

  • 57. Data: 2019-10-15 17:01:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wężykiem Jasiu, wężykiem :-)

    -----
    ~~~~~~~~~~

  • 58. Data: 2019-10-15 22:59:41
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na czym opiera się polityka P0, PZL i LSD?

    -----

  • 59. Data: 2019-10-15 23:04:56
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pudło.
    Akurat PiS od lat bardzo dobrze współpracuje z Solidarną Polską i Porozumieniem
    Prawicy i dobrze współpracował z Kukizami.
    Samoobrony ani LPR już nie ma, co dobitnie pokazuje ich byłą jakość.
    Za to P0 ciągle się rozpada, a to na Gasipsa, a to na następnych podobnych
    odszczepieńców.
    Podobnie LSD na jakichś Napierniczaków i Olejalskich.
    Czyli pudło do kwadratu.

    -----

  • 60. Data: 2019-11-02 09:05:00
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Co Ty Budyń znowu wymysliles? Odpowiedzialność polityczną to takie samo mozgojebne
    gowno co patriotyzm, nie oddamy nawet guzika, proletariusze wszystkich krajów łączcie
    się, silni zwarci gotowi, Bóg honor ojczyzna i jeszcze pięć pierdylionow trzysta
    podobnych hasełek. Odpowiedzialność polityczną to wymysł przekreciarzy co się dorwali
    do wladzy i spierdolili wszystko co było do spierdolenia. I nawet jak nie zostaną
    wybrani na następną kadencję to są ustawieni w jakiś firmach i dom maja skończony,
    chociaz jak szli do władcy to byli golodupcami. Odpowiedzialność polityczną powinna
    polegać na tym że jeśli na pół roku przed końcem kadencji wskaźniki ekonomiczne
    państwa nie były lepsze niż na początku kadencji to cała wybrana ekipa dostaje zakaz
    kandydowania do każdego rodzaju funkcji publicznych i zakaz zajmowania stanowisk
    opłacanych z pieniędzy podatnika. Opozycji też by to musiało dotyczyć. Dlaczego?
    Dlatego że jak chcieli być wybranymi to mowili ze sa najlepsi a jak zostali wybrani
    nie potrafili zrobic nic poza braniem kasy.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.