  • 1. Data: 2017-05-25 09:45:07
    Temat: 4 metry komina z kwasówki fi 150mm gdzie kupić?
    Od: ewrrwe <k...@a...pl>

    Witam

    Potrzebuję kawałek komina do ogrzewacza przepływowego gazowego. Pytanie
    gdzie kupić? W Castoramie widziałem ale czy to nie jest rura z "papieru" ?
    Może znacie jakiś adres gdzie moge kupić taką rurę nie przepłacając a mieć
    przyzwoitej jakości. Pytałem w sklepie z kominami to trzeba wydać około
    1000zł + montaż. Jak dla mnie trochę drogo, myślałem że to taniej
    będzie. Wg. cen marketowych to wydam ze 400-500zł czemu są takie różnice?
    Castorama sprzedaje jakiś szajs?

  • 2. Data: 2017-05-25 11:57:46
    Temat: Re: 4 metry komina z kwasówki fi 150mm gdzie kupić?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.05.2017 09:45, ewrrwe wrote:
> [...]
    > 1000zł + montaż. Jak dla mnie trochę drogo, myślałem że to taniej
    > będzie. Wg. cen marketowych to wydam ze 400-500zł czemu są takie różnice?

    Na Allegro metr 150tki kosztuje 50-60 PLN

  • 3. Data: 2017-05-26 07:31:34
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-05-25 09:45, ewrrwe wrote:
> [...]
    > 1000zł + montaż. Jak dla mnie trochę drogo, myślałem że to taniej
    > będzie. Wg. cen marketowych to wydam ze 400-500zł czemu są takie różnice?

    sprawdz gubosci, 1000x150x1 kupisz na allegro za ~107 zlotych

    wentylacyjne moga byc tansze, ale sa ciensze (0,5-0,6mm)