  • 1. Data: 2017-05-25 06:11:48
    Temat: Czy to jest dotarty tynk ?
    Od: marta <m...@g...com>

    Fachowcy powiedzieli że tak ma byc, czy rzeczywiście? czy robia mnie w
    balona, zamalowali juz farba.

    Czy tak powinno być ?

    https://zapodaj.net/31d6e119bd34f.jpg.html

    https://zapodaj.net/aca53d91c7eda.jpg.html

    Sciany nie są gładkie tylko widać dziurki

  • 2. Data: 2017-05-25 06:38:22
    Temat: Re: Czy to jest dotarty tynk ?
    Od: "PePe" <p...@x...wp.pl>

    Zerknij tu: https://www.youtube.com/watch?v=xkjIyIGcMsM

  • 3. Data: 2017-05-25 06:48:03
    Od: marta <m...@g...com>

    W dniu 2017-05-25 o 06:38, PePe pisze:

    > Zerknij tu: https://www.youtube.com/watch?v=xkjIyIGcMsM

    czyli u mnie nie wyrównali...ehh

  • 4. Data: 2017-05-25 06:50:38
    Od: marta <m...@g...com>

    > Zerknij tu: https://www.youtube.com/watch?v=xkjIyIGcMsM

    to co im teraz powiedziec ?

  • 5. Data: 2017-05-25 07:21:05
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.05.2017 o 06:11, marta pisze:
    > Fachowcy powiedzieli że tak ma byc, czy rzeczywiście? czy robia mnie w
    > balona, zamalowali juz farba.
    >
    > Czy tak powinno być ?
    U mnie też tak zrobili. Klnę do dziś.
    Tyle, że było to 25 lat temu.
    Jacek

  • 6. Data: 2017-05-25 07:26:48
    Od: marta <m...@g...com>

    W dniu 2017-05-25 o 07:21, Jacek pisze:

    > U mnie też tak zrobili. Klnę do dziś.
    > Tyle, że było to 25 lat temu.
    > Jacek

    to co teraz musza zrobic zeby to naprawic ?

  • 7. Data: 2017-05-25 12:00:25
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 25.05.2017 06:50, marta wrote:

    > to co im teraz powiedziec ?

    Nic nie mówić. Nie zapłacić.
    Kup farbę i trochę materiału do poprawki, weź paragon i tym wręczysz
    paragon w rozliczeniu na koniec.