  • 11. Data: 2018-09-03 22:21:54
    Temat: Re: Antena satelitarna TV na strychu - co sądzicie?
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-09-02 o 21:46, Marcin N pisze:
    > Czy rozważaliście pomysł, żeby antenę satelitarną umieścić nie na
    > zewnątrz domu, ale na strychu?
    > Dom szkieletowy. Ściana na strychu ma przekrój: szkielet niewypełniony
    > niczym, płyta wiórowa 12mm, styropian 12 cm, klej na siatce, tynk
    > silikatowy 5mm.
    >
    > Jak myślicie? Większy talerz dałby radę, czy tłumienie tynku i płyty
    > wiórowej będzie za duże?

    A może jednak płaską antenę na zewnątrz?
    http://satkurier.pl/news/156750/jaka-plaska-antene-s
    atelitarna-wybrac.html

  • 12. Data: 2018-09-03 22:24:25
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-09-03 o 22:21, t-1 pisze:

    > A może jednak płaską antenę na zewnątrz?
    > http://satkurier.pl/news/156750/jaka-plaska-antene-s
    atelitarna-wybrac.html

    Tam tez o ukrywaniu anten.
    http://satkurier.pl/news/940

  • 13. Data: 2018-09-04 12:27:01
    Od: quent <x...@x...com>

    On 02.09.2018 21:46, Marcin N wrote:
> [...]
    > silikatowy 5mm.
    >
    > Jak myślicie? Większy talerz dałby radę, czy tłumienie tynku i płyty

    Sam nie lubię takich ospowiedzi ale zapytam - po kiego Ci antena sat? :-)

    Telewizja jest passe, ja dziś w ogóle nie kładłbym koncentryków ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info