  • 1. Data: 2011-03-28 12:40:13
    Temat: BASS POLSKA
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na elektronarzędzi wyżej wymienionej firmy.
    Jak się sprawują, co z serwisem i gwaracją?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-03-28 14:30:43
    Temat: Re: BASS POLSKA
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    ***Einstein*** wrote:
    > Witam
    > Czy ktoś mógłby się wypowiedzieć na elektronarzędzi wyżej wymienionej
    > firmy. Jak się sprawują, co z serwisem i gwaracją?

    mnie wyglada na chińczyki...

  • 3. Data: 2011-03-29 03:03:57
    Od: Jacek <n...@g...com>

    To przeciętna chińszczyzna, mimo mylącego słowa "Polska" w nazwie firmy
    Jacek

  • 4. Data: 2011-03-29 06:11:07
    Od: "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl>

    Witam
    Poczytałem na ich temat i już wiem, że nikomu bym nie polecił. Dlaczego
    żadna polska firma nie podejmie się produkcji np. kompresorów tylko rynek
    zalewany jest importowanym z chin badziewiem, a importerzy przyklejają
    wyłącznie swoje logo.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2011-03-29 06:22:57
    Od: "Kacper" <e...@W...pl>

    Użytkownik "***Einstein***" <einstein_2003@@o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żadna polska firma nie podejmie się produkcji np. kompresorów tylko rynek
    > zalewany jest importowanym z chin badziewiem, a importerzy przyklejają

    Bo produkowany w Polsce musiałby kosztować 900 zł. a z Chin przypłynie za
    300 łącznie z zyskiem sprzedawcy.
    Taki system. Ciekawe jak długo tak będzie, kiedy oni się skapną że można
    brać więcej.
    Tyle że wtedy sypnie się gospodarka bo wszscy mają stamtąd taniochę.
    Chiny powiedzą "wystarczy" i reszta zatańczy im jak chcą.

    Rafał