  • 1. Data: 2015-04-13 11:43:38
    Temat: Betonowy podjazd - grubosc
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Czolem,

    Szacuje koszty wykonania podjazdu z betonu brukowanego kamieniem (lejemy
    beton i ukladamy na mokrym plyty).

    Jaka jest minimalna grubosc warstwy betonu, jakie zbrojenie, jak duza
    podbudowa na glinie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2015-04-13 13:45:26
    Temat: Re: Betonowy podjazd - grubosc
    Od: Marek <m...@g...com>

    https://www.youtube.com/watch?v=P0UeU3ugQPQ

  • 3. Data: 2015-04-13 13:51:50
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 04:45:26 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=P0UeU3ugQPQ

    Calkiem pomyslowe, ale po tarasie nikt raczej nie jezdzi samochodem.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2015-04-13 13:57:14
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 13:51:09 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Calkiem pomyslowe, ale po tarasie nikt raczej nie jezdzi samochodem.
    >
    > --
    > //\/\aciek
    > docktor(a)poczta.onet.pl

    No to takie cos:

    https://www.youtube.com/watch?v=kil9SI8TRSE

  • 5. Data: 2015-04-13 19:52:28
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 13 Apr 2015 04:57:14 -0700 (PDT), Marek napisał(a):

    > https://www.youtube.com/watch?v=kil9SI8TRSE

    Blizej, aczkolwiek z braku zbrojenia wnosze, ze to jakis cieply region USA.

    Moze sie wypowie ktos, kto taki podjazd zrobil u siebie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2015-04-13 20:15:59
    Od: r...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 19:52:23 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > Moze sie wypowie ktos, kto taki podjazd zrobil u siebie?

    Jak glina, to podbudowy ze 40-50cm dobrze byłoby dać...

  • 7. Data: 2015-04-13 22:32:02
    Od: Marek <m...@g...com>

    > Blizej, aczkolwiek z braku zbrojenia wnosze, ze to jakis cieply region USA.
    >
    > Moze sie wypowie ktos, kto taki podjazd zrobil u siebie?

> [...]

    Sam sie zdziwilem, bo na innych takich filmach daja dosc porzadne zbrojenie...

  • 8. Data: 2015-04-13 23:29:32
    Od: Tomasz <t...@p...fm>

    W dniu 13.04.2015 19:52, Maciek pisze:

    > Blizej, aczkolwiek z braku zbrojenia wnosze, ze to jakis cieply region USA.
    >
    > Moze sie wypowie ktos, kto taki podjazd zrobil u siebie?

    ja robiłem podjazd pod garaż, ale układanej "kostki". Takie kształty
    przypominające kanciastą klepsydrę. Po 15 latach nic się złego nie
    dzieje. kładłem kostki na ziemię/trawę bez zbrojenia itp.
    Ostatnio modne są (znajdziesz w supermarketach) takie kratki, ruszty z
    betonu na podjazdy. może taki gotowy produkt wykorzystaj jako zbrojenie,
    utwardzenie i wyrównanie podłoża, potem kładz/wylewaj na to co tam sobie
    zaplanowałeś?
    ToMasz