  • 1. Data: 2015-04-12 12:43:57
    Temat: Wychodząca żywica z ławki pod altanką
    Od: Brajniak <b...@o...pl>

    Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
    pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

  • 2. Data: 2015-04-12 14:13:16
    Temat: Re: Wychodząca żywica z ławki pod altanką
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 12:44:03 UTC+2 użytkownik Brajniak napisał:
    > Zauważyłem że wychodzi mi żywica na ławce pod altanką. Jak się tego
    > pozbyć, są jakieś preparaty na to ??

    U mnie w domu wychodzi że stu dwudziesto letnich belek jakie są w suficie. Gazetę
    połóż żeby się nie przykleić.

  • 3. Data: 2015-04-13 22:56:57
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 12 kwietnia 2015 14:13:17 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > U mnie w domu wychodzi że stu dwudziesto letnich belek jakie są w suficie. Gazetę
    połóż żeby się nie przykleić.

    To chyba twoja glupota wychodzi...

  • 4. Data: 2015-04-14 01:15:20
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 13 kwietnia 2015 22:56:58 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

    > To chyba twoja glupota wychodzi...

    Znowu masz stresa bo cię nie wydymali w kakałko.

  • 5. Data: 2015-04-14 01:18:52
    Od: dolniak <d...@g...com>

    Witam

    > To chyba twoja glupota wychodzi...
    Niekoniecznie,bo to najprostszy sposób.Można wprawdzie zmywać to
    terpentyną,ale wymycie bąbla żywicy jest cokolwiek klopotliwe.
    Taki urok drewna iglastego po prostu.
    Pozdro dolniak