  • 1. Data: 2015-04-09 16:51:29
    Temat: Tonery i Tusze Do Drukarek
    Od: m...@g...com

    Tonery do drukarek
    -----
    https://tkmix.pl

  • 2. Data: 2015-04-09 17:02:58
    Temat: Re: Tonery i Tusze Do Drukarek
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 9 kwietnia 2015 16:51:30 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Tonery do drukarek
    > -----
    > https://tkmix.pl

    Niskiej jakości tusze i tonery. Tusz zniszczył mi głowicę. Wydruki długo schną i są
    niewyraźne. Toner zniszczył bęben selenowy w drukarce laserowej. Ale jak by ktoś
    chciał do nich napisać to tu jest adres s...@t...pl
    s...@t...pl

    s...@t...pl

  • 3. Data: 2015-04-10 07:12:41
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Niskiej jakości tusze i tonery. Tusz zniszczył mi głowicę. Wydruki długo schną i są
    niewyraźne. Toner zniszczył bęben selenowy w drukarce laserowej. Ale jak by ktoś
    chciał do nich napisać to tu jest adres s...@t...pl

    ale za to ceny na filament do druku 3D mają na poziomie.
    Kosmicznym :)

  • 4. Data: 2015-04-10 13:59:28
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 07:13:43 UTC+2 użytkownik sundayman napisał:
> [...]
    chciał do nich napisać to tu jest adres s...@t...pl

    > ale za to ceny na filament do druku 3D mają na poziomie.

    Podobno zapycha dysze.

  • 5. Data: 2015-04-10 16:28:37
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-04-09 o 16:51, m...@g...com pisze:
    > Tonery do drukarek
    > -----
    > https://tkmix.pl

    Pomijając wszystko inne, to do drukarek używa się nie tuszu ale
    atramentu. Różnica jest taka, że tusz to zawiesina, a atrament -
    roztwór. Jak ktoś tego nie rozróżnia to d**a nie fachowiec.
    Jacek

  • 6. Data: 2015-04-10 17:05:44
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 10 kwietnia 2015 16:28:38 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    > atramentu. Różnica jest taka, że tusz to zawiesina, a atrament -
    > roztwór. Jak ktoś tego nie rozróżnia to d**a nie fachowiec.

    To chyba nie warto tam kupować.

  • 7. Data: 2015-04-11 13:36:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-10 o 16:28, Jacek pisze:

    > Pomijając wszystko inne, to do drukarek używa się nie tuszu ale
    > atramentu. Różnica jest taka, że tusz to zawiesina, a atrament -
    > roztwór. Jak ktoś tego nie rozróżnia to d**a nie fachowiec.

    Jacku, mam pytanie.

    W drukarkach atramentowych używa się tuszy rozpuszczalnikowych i
    pigmentowych. Czym się różnią?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 8. Data: 2015-04-11 13:38:21
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > atramentu. Różnica jest taka, że tusz to zawiesina, a atrament -
    > roztwór. Jak ktoś tego nie rozróżnia to d**a nie fachowiec.

    W popularnych drukarkach atramentowych (i niektórych ploterach) używa
    się atramentów rozpuszczalnikowych i pigmentowych. Czym się różnią?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam