  • 1. Data: 2019-08-17 10:00:02
    Temat: Blacha trapezowa - węższa niż typowe 115 cm - znajdę?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Muszę kupić 2-3 arkusze blachy trapezowej, ale typowa szerokość (115 cm)
    nie wejdzie mi do kombiaka.

    Czy dostanę gdzieś węższą, np około 60 cm?

    --
    MN

  • 2. Data: 2019-08-17 11:00:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    Wygniesz te 3 arkusze w łuk i wejdą do kombiaka

  • 3. Data: 2019-08-17 22:13:07
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2019-08-17 o 11:00, Kris pisze:
    > Wygniesz te 3 arkusze w łuk i wejdą do kombiaka

    A takie wyginanie ich nie uszkodzi?
    Nie mam żadnego doświadczenia z blachą.

    --
    MN

  • 4. Data: 2019-08-18 00:00:21
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 17 sierpnia 2019 22:13:52 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > A takie wyginanie ich nie uszkodzi?
    > Nie mam żadnego doświadczenia z blachą.

    jesli nie przegniesz miejscowo tam gdzie w kombiaku masz zawężenie to powinno być ok.
    Ale tak naprawde to niech ci ktos to przywiezie.

    b.