  • 11. Data: 2012-06-28 13:51:22
    Temat: Re: Błąd w montażu stropu Teriva.
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Dolna część belki pracuje na rozciąganie a górna na ściskanie. Dla
    > konstrukcji budowlanych beton ma wytrzymałość na rozciąganie niemal
    > zerową. W dolnej części jest potrzebny tylko po to aby zakryć zbrojenie
    > przed utlenianiem. Jeżeli widać tylko dolne pręty i to fragmentami,
    > zrób zaprawy murarskiej albo kleju do płytek czy do siatki weź zarzuć i
    > po sprawie.

    Zbrojenia w ogóle nie widać.
    Jak nie zapomnę to wezmę aparat, zrobię zdjęcia i pokaże jak to
    dokładnie wygląda.

  • 12. Data: 2012-06-28 21:20:10
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 28-06-2012 o 13:51:22 nadir <n...@h...org> napisał(a):

    > Zbrojenia w ogóle nie widać.
    > Jak nie zapomnę to wezmę aparat, zrobię zdjęcia i pokaże jak to
    > dokładnie wygląda.
    Od tego trzeba było zacząć :)
    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 13. Data: 2012-06-28 22:31:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    Tak to wygląda
    http://w827.wrzuta.pl/obraz/0FgCcQi6ERN/28062012020
    szpara ma jakieś 2cm wysokości i 5cm głębokości, ściana ma grubość 24cm,
    więc belka jakieś tam podparcie ma.
    Z racji umiejscowienia, ciężko tam zarzucić coś co wypełni dziurę, a nie
    tylko ją przykryje.

  • 14. Data: 2012-06-28 22:35:52
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 28-06-2012 o 22:31:45 nadir <n...@h...org> napisał(a):

> [...]
    > więc belka jakieś tam podparcie ma.
    > Z racji umiejscowienia, ciężko tam zarzucić coś co wypełni dziurę, a nie
    Eee chłopie sraszysz, taka szpara to nic, tynkiem ci to zaakleją.
    Ja myślałem że belkę konstrukcyjną masz niedolaną, bo tak to dramatycznie
    zabrzmiało.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 15. Data: 2012-06-29 10:00:42
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > więc belka jakieś tam podparcie ma.
    > Z racji umiejscowienia, ciężko tam zarzucić coś co wypełni dziurę, a nie

    E tam ciężko. Wrzuć tam zaprawę. To tylko 5cm głębokości.

  • 16. Data: 2012-06-29 12:10:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "brunet.wp"
    <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    wiadomości news:jsjnba$o8d$1@usenet.news.interia.pl...
    > Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości
    >
    > E tam ciężko. Wrzuć tam zaprawę. To tylko 5cm głębokości.

    Oczywiście że tak zrobić

    Mrek

  • 17. Data: 2012-06-29 12:54:39
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "janusz_kk1"
    > Eee chłopie sraszysz, taka szpara to nic, tynkiem ci to zaakleją.
    > Ja myślałem że belkę konstrukcyjną masz niedolaną, bo tak to dramatycznie
    > zabrzmiało.

    A kolega dzięki Twoim poradom zdąrzył już strop rozebrać ;)

    mar