  • 1. Data: 2015-08-28 16:48:05
    Temat: Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
    Od: martun <m...@w...pl>

    Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    unowocześnił. Co radzicie?
    I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

  • 2. Data: 2015-08-28 20:14:55
    Temat: Re: Boazeria - zrywać ?? czy zostawić ???.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "martun" <m...@w...pl> wrote in message
    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi
    > żebym zerwał i unowocześnił. Co radzicie?

    A dlaczego kwestie gustów powierzasz ludziom obcym,
    którzy w Twoim domu mieszkać nie będą?
    Pogadaj ze swoją rodziną, z domownikami, i zróbcie
    co się WAM podoba.

    Chyba że to nie do mieszkania a dom na handel, do odsprzedania.

  • 3. Data: 2015-08-29 16:21:32
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Aug 2015 16:48:05 +0200, martun napisał(a):

    > Kupiłem dom i mam boazerie w domu, dużo osób mi mówi żebym zerwał i
    > unowocześnił.

    Boazeria a boazeria to różnica - jeśli tzw angielska, to bym ją z zachwytem
    zostawiła i pielęgnowała (ale watpię, czy o taką chodzi), a jeśli z
    listewek, to bym zerwała, bo co się pod takimi listewkami schować mogło
    przez lata... no i listewki passe są.

    > Co radzicie?
    > I jakbym zrywał to co zamiast niej ??

    Tynk i farba albo... boazeria angielska - tzw "unowocześnianie"
    niekoniecznie zawsze jest lepsze i ładniejsze, czasem warto sięgnąć w
    przeszłość, a i istnieją rzeczy ponadczasowe :-)

  • 4. Data: 2015-08-29 19:09:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    > niekoniecznie zawsze jest lepsze i ładniejsze, czasem warto
    > sięgnąć w przeszłość, a i istnieją rzeczy ponadczasowe :-)

    Typowa dyskusja o gustach i modzie.
    Każdy powinien urządzać swój dom tak jak JEMU się podoba
    i nie powinno mieć znaczenia że coś jest "passe" w opinii
    kogoś innego - takie stadne zachowania i podążanie za modą
    zawsze mnie śmieszyły...

  • 5. Data: 2015-08-29 20:19:15
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2015-08-29 19:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:

> [...]
    > i nie powinno mieć znaczenia że coś jest "passe" w opinii
    > kogoś innego - takie stadne zachowania i podążanie za modą

    Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet postów...

    dziwny jest ten świat

  • 6. Data: 2015-08-29 20:24:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Qrczak" <q...@q...pl> wrote in message

    > Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet
    > postów...

    :-)
    bo tam argumenty były bardzo humorystyczne i pseudo-racjonalne :-)

  • 7. Data: 2015-08-29 22:25:48
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Aug 2015 20:19:15 +0200, Qrczak napisał(a):
    > Dnia 2015-08-29 19:09, obywatel Pszemol uprzejmie donosi:
    >
    > Niby tak, ale zaraz obok dyskusja na temat klimy na tysiąc pińcet postów...

    Otóż to, Qrko, otóż to 3-)

  • 8. Data: 2015-08-29 22:28:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Otóż to, Qrko, otóż to 3-)

    Tam było coś o gustach albo passe?
    Czy o Twojej nieumiejętności obsługi klimy automatycznej?

  • 9. Data: 2015-08-30 10:43:50
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> Wrote in message:

    > Tam było coś o gustach albo passe?
    > Czy o Twojej nieumiejętności obsługi klimy automatycznej?

    Tam było o stadnych zachowaniach i podążaniu za modą.
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 10. Data: 2015-08-30 18:15:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tam było o stadnych zachowaniach i podążaniu za modą.

    No popatrz, nie zauważyłem...
    Bo ja dyskutowałem o tym co może a czego nie może klima
    w aucie w kontekście technicznym. Zupełnie moda mnie
    w kwestii klimatyzacji nie interesuje :-)