  • 1. Data: 2015-08-23 14:08:04
    Temat: Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
    Od: Frez <f...@g...com>

    Witam, mam ścianę _działową_ postawiona z takiej płyty.Tak, tak, relikt
    komunizmu.Kanały lecą poziomo.
    Jak ją usunąć w optymalny sposób?
    Młot wyburzeniowy, czy jakoś ciąć po cienkich ściankach?
    Zwykłym analogowym młotem da radę?

  • 2. Data: 2015-08-23 14:50:01
    Temat: Re: Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Frez pisze:

    > Witam, mam ścianę _działową_ postawiona z takiej płyty.
    > Tak, tak, relikt komunizmu.Kanały lecą poziomo.
    > Jak ją usunąć w optymalny sposób?

    To może metodą _działową_? Tylko może pojawić się problem
    z wniesieniem _działa_ do mieszkania.

    > Młot wyburzeniowy, czy jakoś ciąć po cienkich ściankach?
    > Zwykłym analogowym młotem da radę?

    Są piły i Frezy do betonu. Tym można próbować. Analogowym młotem
    też kiedyś zrobiłem wyłup do takiego Kanału Żerańskiego. Nawet
    nie było to bardzo trudne. Ale pewnie sporo zależy od tego, ile
    cementu wzięto na lewo w trakcie produkcji tego prefabrykatu.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2015-08-23 17:29:32
    Od: JK <j...@i...pl>

    > To może metodą _działową_? Tylko może pojawić się problem
    > z wniesieniem _działa_ do mieszkania.

    Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?

    JK

  • 4. Data: 2015-08-23 17:39:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JK pisze:

    > Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?

    Strch pomyśleć, co będzie gdy komuś zamarzy się dodatkowe
    okno w ścianie frontowej.

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2015-08-23 17:52:30
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    JK pisze:

    > Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?

    Strach pomyśleć, co będzie gdy komuś zamarzy się dodatkowe
    okno w ścianie frontowej.

    --
    Jarek

  • 6. Data: 2015-08-23 18:48:57
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-08-23 o 17:29, JK pisze:
    > Ściany nośne proponujesz usuwać... może podnośnikiem?
    >
    > JK
    Jeszcze raz:
    Jest to ściana _działowa,_nie_nośna,_nie konstrukcyjna_.
    Można bezkarnie wywalić.
    Wyraziłem się dość jasno,nie oczekiwałem dowcipów.

  • 7. Data: 2015-08-23 19:11:31
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2015-08-23 o 18:48, Frez pisze:

    > Jeszcze raz:
    > Jest to ściana _działowa,_nie_nośna,_nie konstrukcyjna_.
    > Można bezkarnie wywalić.
    > Wyraziłem się dość jasno,nie oczekiwałem dowcipów.

    Dlaczego w takim razie odpisujesz właśnie mi?

    JK

  • 8. Data: 2015-08-23 19:31:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JK" <j...@i...pl> wrote in message

    > Dlaczego w takim razie odpisujesz właśnie mi?

    Bo wkurzył się, że zamiast bezpłatnej porady budowlanej
    dostał podśmiechujki :-) A moze nie złapał dowcipu?

  • 9. Data: 2015-08-23 21:05:50
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-08-23 o 19:31, Pszemol pisze:
    > Bo wkurzył się, że zamiast bezpłatnej porady budowlanej
    > dostał podśmiechujki :-) A moze nie złapał dowcipu?
    Do wkurzenia mi daleko.
    Jak bym oczekiwał dowcipów, to pytałbym na pl.rec.humor
    A dowcip i tak kiepski.

  • 10. Data: 2015-08-25 10:45:34
    Od: XL <i...@g...pl>

    Frez <f...@g...com> Wrote in message:

    > Jeszcze raz:
    > Jest to ściana _działowa,_nie_nośna,_nie konstrukcyjna_.
    > Można bezkarnie wywalić.
    > Wyraziłem się dość jasno,nie oczekiwałem dowcipów.

    Ten pan tak ma - merytoryki zawsze zero, a i dowCIPAsy zasuwa
    proporcjonalne do swej inteligencji...
    --
    XL

    ----Android NewsGroup Reader----