    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Płyta kanałowa żerańska.Jak rozwalić?
    Date: Sun, 23 Aug 2015 14:50:01 +0200

    Frez pisze:

    > Witam, mam ścianę _działową_ postawiona z takiej płyty.
    > Tak, tak, relikt komunizmu.Kanały lecą poziomo.
    > Jak ją usunąć w optymalny sposób?

    To może metodą _działową_? Tylko może pojawić się problem
    z wniesieniem _działa_ do mieszkania.

    > Młot wyburzeniowy, czy jakoś ciąć po cienkich ściankach?
    > Zwykłym analogowym młotem da radę?

    Są piły i Frezy do betonu. Tym można próbować. Analogowym młotem
    też kiedyś zrobiłem wyłup do takiego Kanału Żerańskiego. Nawet
    nie było to bardzo trudne. Ale pewnie sporo zależy od tego, ile
    cementu wzięto na lewo w trakcie produkcji tego prefabrykatu.

    --
    Jarek