  • 61. Data: 2023-08-31 08:31:24
    Temat: Re: Brandlujecie się bzdurami a prąd staniał
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-30 o 21:20, Kris pisze:
> [...]
    jpg
    co nawet na Białorusi za łapówki poddpadł) to im notowania "skoczą"
    ydaniu-Holland-Nowy-film-uderza-w-funkcjonariuszy-SG
    ,219693.html

    > Ciekawi mnie czy/czym "zachęcą" Giertycha do pochwalenia zwykłej Polki ksywa "
    Żelek"

    Chłopie, to się leczy. Zacznij, zanim sobie krzywdę zrobisz.

    --
    Pete

  • 62. Data: 2023-08-31 08:58:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 07:28:00 UTC+2 Cavallino napisał(a):
> [...]
    przez m.in"polskie elektrownue jądrowe"( czy jakoś tak)
    z drugiej strony czy to źle że tKakie imprezy robią
    > Źle że robią to za państwowe pieniądze

    Akurat elektrownię jądrowa czy CPK to państwo plus unia finansuje więc takie imprezy
    w których przekonuje się lokalna społeczność do tych inwestycji mają sens
    >i z udziałem reżimowych polityków.
    Tu zgoda ale niestety politycy niezależnie od opcji wszędzie swoje gęby wsadza
    Np Tusk, Kosiniak czy Hołownia na Campus polezli
    > Dotyczy WSZYSTKICH imprez tego typu, spotów, reklam, banerów itd.
    > Pretekst nieistotny.
    Jeśli państwo finansuje jakaś duża inwestycje to jednak warto aby lokalne
    społeczeństwo do tego przekonać i z nim dialog prowadzić.
    Martyniuki helikoptery itp- nic w tym złego .
    Źle jest to że agitacja wyborcza tam leci- ale taki mamy czas że przez najbliższe
    kilka lat jakieś wybory będą co roku.

  • 63. Data: 2023-08-31 08:59:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 08:31:29 UTC+2 Pete napisał(a):

    Żelek"
    > Chłopie, to się leczy. Zacznij, zanim sobie krzywdę zrobisz.

    To prosciej- przekonają Giertycha do poparcia aborcji czy nie?

  • 64. Data: 2023-08-31 09:29:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2023 o 08:58, Kris pisze:

> [...]
    z drugiej strony czy to źle że tKakie imprezy robią

    > Akurat elektrownię jądrowa czy CPK to państwo plus unia finansuje więc takie

    No i jeśli są tam politycy PIS, a nie specjaliści, to nie powinno to być
    z kasy od Unii, tylko z kasy od PIS.

    Teraz jaśniej?

    > Jeśli państwo finansuje jakaś duża inwestycje to jednak warto aby lokalne
    społeczeństwo do tego przekonać

    Gębami polityków?
    Jeśli gdzieś pojawia się gęba polityka, to na pewno takich skutków nie
    będzie, a wręcz mogą być przeciwne.

  • 65. Data: 2023-08-31 10:38:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 09:29:30 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    > W?
    społeczeństwo do tego przekonać
    > Gębami polityków?
    > Jeśli gdzieś pojawia się gęba polityka, to na pewno takich skutków nie
    > będzie, a wręcz mogą być przeciwne.

    Takie czasy, tego nie unikniesz.
    Przecież nawet na Campus przylezli młodzież indoktrynować

  • 66. Data: 2023-08-31 10:51:51
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2023 o 10:38, Kris pisze:
    społeczeństwo do tego przekonać

    > Takie czasy, tego nie unikniesz.

    Unikniesz - wystarczy zabrać dotację dla partii za takie wolty.

    > Przecież nawet na Campus przylezli młodzież indoktrynować

    Albo udajesz idiotę, albo naprawdę nie ogarniasz w czym tkwi problem.

    Politycy mogą sobie robić co chcą - ale za własną kasę, a nie z środków
    publicznych.
    Nie wiem co to ten Campus, ale czy na pewno był finansowany z budżetu
    państwa, bezpośrednio lub pośrednio?

  • 67. Data: 2023-08-31 14:17:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 10:51:54 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Unikniesz - wystarczy zabrać dotację dla partii za takie wolty.

    I tu jest problem.
    Nie pamiętam sytuacji aby ci którzy dorwali sie do koryta rozliczyli poprzednikow.
    I mam podejrzenie graniczące z pewnością że gdyby jakimś cudem dzisiejsza opozycja
    wygrała wybory to też nikogo z niczego nie rozliczy. Tam ręką rękę myje a razem wódkę
    piją i wspólne walki robią

    > Politycy mogą sobie robić co chcą - ale za własną kasę, a nie z środków
    > publicznych.

    Idiota jest idiota i będzie bzdury gadał niezależnie za czyją kasę

  • 68. Data: 2023-08-31 14:48:25
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 31-08-2023 o 14:17, Kris pisze:

    > I tu jest problem.
    > Nie pamiętam sytuacji aby ci którzy dorwali sie do koryta rozliczyli poprzednikow.

    Od rozliczania jest sąd i pkw.
    Już niejedna partia nie dostała dotacji.
    Wystarczy chcieć.
    Tak żeby następcy pisu też się bali takie wałki robić.

  • 69. Data: 2023-08-31 15:10:31
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 31 sierpnia 2023 o 14:48:28 UTC+2 Cavallino napisał(a):
    >.
    > Tak żeby następcy pisu też się bali takie wałki robić.

    Ew następcy PiSu będą mieli komfortowa sytuację do robienia wałkow.
    Bo będą mieli mocny argument- " za PiSu też tak robili"
    PIS fajnie utorował drogę następcą do wałków w majestacie prawa.
    A jeśli następcy to będzie dzisiejsza opozycja to całkiem" hulaj dusza piekła nie ma"
    TV publiczna odzyskają, grupa TVN już od dawna ich wspiera nawet nie próbując
    stwarzać pozorów obiektywnosci, parlament EU też antypolski więc wszystkie lejce w
    dłoniach.

  • 70. Data: 2023-08-31 18:52:09
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2023-08-31 o 08:59, Kris pisze:

    Żelek"

    > To prosciej- przekonają Giertycha do poparcia aborcji czy nie?

    I tak i nie
    https://twitter.com/GiertychRoman/status/16968759522
    55434889
    --