  • 1. Data: 2017-03-26 14:47:01
    Temat: Brzydkie rysy na aluminiowym progu - czym to naprawić?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Na aluminiowym progu drzwi wejściowych pojawiły mi się brzydkie rysy.
    Głębokie i mocno widoczne.
    Podpowiedzcie jakiś sposób na ich usunięcie.

    Próg jest z tych "satynowych", albo jakoś tak. Ma szerokość kilku cm;
    rysy są w poprzek na długości 20 cm

    --
    MN

  • 2. Data: 2017-03-26 15:43:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niczym.

  • 3. Data: 2017-03-26 15:44:01
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2017-03-26 14:47, Marcin N wrote:
> [...]
    > Podpowiedzcie jakiś sposób na ich usunięcie.
    >
    > Próg jest z tych "satynowych", albo jakoś tak. Ma szerokość kilku cm;

    pokryc blacha nierdzwena

    aluminium jest zbyt miekkie na ladnie wygladajace progi

  • 4. Data: 2017-03-26 18:19:36
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-26 o 14:47, Marcin N pisze:
    > Na aluminiowym progu drzwi wejściowych pojawiły mi się brzydkie rysy.
    > Głębokie i mocno widoczne.
    > Podpowiedzcie jakiś sposób na ich usunięcie.

    Spokojnie możesz objechać tarczami do szlifowania i potem wypicować na
    głęboki połysk jakąś pastą polerską. Tylko po co? Zaraz znowu będą rysy.

  • 5. Data: 2017-03-26 20:15:17
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl>

    > Spokojnie możesz objechać tarczami do szlifowania i potem wypicować na
    > głęboki połysk jakąś pastą polerską. Tylko po co? Zaraz znowu będą rysy.

    Mało tego, jak było anodowane to po szlifie/polerce szybko się utleni -
    zaśniedzieje ;)

    Robak

  • 6. Data: 2017-03-26 20:26:43
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-03-26 o 20:15, Sir_Robak pisze:

    > Mało tego, jak było anodowane to po szlifie/polerce szybko się utleni -
    > zaśniedzieje ;)

    Można to też "poanodować" jakimś hamerajdem, niestety piach pod butami z
    czasem i to porysuje.

  • 7. Data: 2017-03-26 20:36:55
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Amelinium nie pomalujesz:)