  • 41. Data: 2016-09-29 22:15:19
    Temat: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Plusem tego jest fakt, że ponieważ nie ma fundamentów, nie ma również
    > papierologii.Ale coś za coś: zameldować się nie można.Jak z mediami- nie
    > wiem.Ale, że takie budynki widuję, tu chybi mają ludzie sposoby...

    Jakiej papierologii nie ma?
    Na to trzeba pozwolenie a budowę mieć.

  • 42. Data: 2016-09-29 22:19:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile moze wazyc przecietny dom 150m2? Nie wiem bede strzelal, tak 150-200 ton. W cenie
    kazdego materialu jest koszt transportu od producenta poprzez sprzedawce do odbiorcy.
    Jeden kontener wazy z 6 ton. Co wyjdzie taniej w transporcie? 18 ton czyli trzy
    kontenery czy 150-200 ton materialow budowlanych?

  • 43. Data: 2016-09-29 22:20:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 29 września 2016 22:07:53 UTC+2 użytkownik abomito napisał:

    > Te niższe to normalne kontenery transportowe.Wejdą na każdą przyczepę.
    Zgoda
    >Te wyższa potrzebują niskopodwoziówki.
    Zgoda
    > Wprawdzie dżwig jest w obu wydadkach taki sam,ale koszt transportu powala.
    Bzdura
    > Plusem tego jest fakt, że ponieważ nie ma fundamentów, nie ma również
    > papierologii.
    Bzdura
    >Ale coś za coś: zameldować się nie można.
    Bzdura
    >Jak z mediami- nie wiem.
    Ja też nie wiem
    >Ale, że takie budynki widuję, tu chybi mają ludzie sposoby...
    Ludzie zawsze sobie poradzą.

  • 44. Data: 2016-09-30 08:33:27
    Od: r...@g...com

    W dniu czwartek, 29 września 2016 14:37:47 UTC+2 użytkownik piechur napisał:
    > Podepnę się do dyskusji. Jak sądzicie, nadaje się taki kontener do
    > zrobienia ziemianki? Zakopać do połowy a resztę obsypać ziemią. Nie znam
    > tego tematu może ktoś z was wie jak to jest odporne na ściskanie?

    Odporny na ściskanie jest od góry, a nie z boku.

  • 45. Data: 2016-09-30 08:46:13
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 30 września 2016 08:33:28 UTC+2 użytkownik r...@g...com
    napisał:

    > Odporny na ściskanie jest od góry, a nie z boku.

    a inny pomysł - gdyby kupic hale pneumatyczną taką jak dla kortów tenisowych, tyle ze
    mniejszą, i od środka dać jej piany PUR ze 30cm. Wtedy zrobi sie monolit
    styropianowy, gumówka sie wykroi okna i juz :)

    b.

  • 46. Data: 2016-09-30 09:25:50
    Od: abomito <a...@w...pl>

    > Bzdura

    Sprawdż koszty uciągu.Porównaj z kosztem "normalnej" przyczepy.

    > Bzdura

    Zamiast pozwolenia na budowę wystarczy zgłoszenie i zaświadczenie o dysponowaniu
    nieruchomością.Da się to załatwić jedną wizytą w urzędzie.
    > Bzdura

    Sprawdż, nie macaj.Jeśli nie ma domu, to gdzie chcesz się zameldować?
    A domu nie ma, bo nie ma papierów.Proste.Stan faktyczny się nie liczy.
    pozdro.abomito

  • 47. Data: 2016-09-30 09:52:07
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-09-30 o 09:25, abomito pisze:
    > Sprawdż, nie macaj.Jeśli nie ma domu, to gdzie chcesz się zameldować?
    > A domu nie ma, bo nie ma papierów.Proste.Stan faktyczny się nie liczy.
    > pozdro.abomito

    Czy teraz aby na samej działce nie można się zameldować? Nawet jak tam
    nic nie ma? Bo coś mi się obiło o uszy...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 48. Data: 2016-09-30 10:22:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Popatrz na allegro. Sa oferty sprzedazy razem z transportem i rozladunkiem. Odchodzi
    wynajmowanie dzwigu. Nie zauwazasz rowniez ze ze dwie setki ton jakie wazy dom ma
    wliczone koszty transportu w cene o ile hurtownia nie pobiera oplaty za dostarczenie
    albo samemu nie wynajmuje sie transportu. Krany i klamki mozna przywiezc samochodem
    osobowym ale cegiel, betonu, kilkuset metrow kwadratowych plyt gipsowych juz sie nie
    da. Popatrzylem na stawki przewoznikow. Od 3 do 5 zlotych za tone za kilometr. To
    pewno wyjdzie 3 za towar na paletach a 5 za kontener. Przy wiekszych odleglosciach
    moze byc taniej koleja bo internety mowia ze w 2014 bylo 67 groszy za tone za
    kilometr.

  • 49. Data: 2016-09-30 11:41:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > a inny pomysł - gdyby kupic hale pneumatyczną taką jak dla kortów tenisowych, tyle
    ze mniejszą, i od środka dać jej piany PUR ze 30cm. Wtedy zrobi sie monolit
    styropianowy, gumówka sie wykroi okna i juz :)

    to już może jak pod Krakowem ?
    Balon oblany betonem
    <https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93
    /Alvernia_Studios_1.jpg>

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 50. Data: 2016-09-30 11:51:58
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Sep 2016 16:52:17 +0200, Kżyho

    > Wiesz, to czy stoi, a czy jest legalne to są dwie różne rzeczy ;)
    > I chyba nikomu tu tego tłumaczyć nie trzeba, bo dobrze wiemy jak wygląda
    > rzeczywistość.

    Stało legalnie i nadal stoi, z tym, że na początku pozwolenie było na 10
    lat, a teraz już co roku trzeba "odnawiać". Ale ten dom od początku był
    postawiony pod najem i by go rozebrać gdy skończę budowę nowego domu. Fakt
    jest jednak taki, że prawo daje możliwość posadowienia domu "tymczasowo",
    kwestia tylko odpowiedniego zawnioskowania -- niewykluczone, że da się na
    dłużej to załatwić.

    --
    Pozdor Myjk