  • 51. Data: 2016-09-30 11:58:09
    Temat: Re: Budowa skromnego domku dla emeryta.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    masti napisał:

    > to już może jak pod Krakowem ?
    > Balon oblany betonem
    > <https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/93
    /Alvernia_Studios_1.jpg>

    To nie jest "balon oblany betonem", tylko wcześniej nadęty balon
    ze spienionym poliuretanem i warstwą betonu *od wewnątrz*. Bardzo
    dobra technologia pomysłu braci South.

    A tak w ogóle, to mamy w tej technice projekt (koncepcję właściwie
    jeszcze) bydynku klasy "skromny domek dla emeryta". Parametry cenowe
    jak najbardziej spełnia. Jeśli p.Tomasz *realnie* zainteresowany, to
    proszony jest o mail.

    --
    Jarek

  • 52. Data: 2016-09-30 12:22:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kontener lepszy bo stolu nie trzeba przycinac zeby pod sciana stanal. O szafie nie
    wspomne.

  • 53. Data: 2016-09-30 13:01:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A na chuj emeryt ma stawiac domek jak w Polsce facet emeryt zyje ze dwa-trzy lata.

  • 54. Data: 2016-09-30 13:55:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 30 września 2016 09:25:51 UTC+2 użytkownik abomito napisał:

    > Sprawdż koszty uciągu.Porównaj z kosztem "normalnej" przyczepy.
    Znaczących rożnic nie ma. Dokładnie ten sam ciągnik siodłowy to ciągnie.

    > Zamiast pozwolenia na budowę wystarczy zgłoszenie i zaświadczenie o
    dysponowaniu nieruchomością.Da się to załatwić jedną wizytą w urzędzie.

    Nie tak hop siup. Metraż ma znaczenie. Pow 25m2 bodajże tak prosto mie jes

    > Sprawdż, nie macaj.Jeśli nie ma domu, to gdzie chcesz się zameldować?
    > A domu nie ma, bo nie ma papierów.Proste.Stan faktyczny się nie liczy.
    Zameldować się możesz i na pustej działce. Nikomu nic do tego. Ja u sieboe byłem
    zameldowany jak fundamenty pd dom kopali..

  • 55. Data: 2016-09-30 15:30:33
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-09-30 o 11:51, Myjk pisze:
    > postawiony pod najem i by go rozebrać gdy skończę budowę nowego domu. Fakt
    > jest jednak taki, że prawo daje możliwość posadowienia domu "tymczasowo",
    > kwestia tylko odpowiedniego zawnioskowania -- niewykluczone, że da się na
    > dłużej to załatwić.

    Z tego co przewertowałem jakieś różne wątki prawne, to niestety czy dom,
    garaż, budynek gospodarczy czy jakiś inny, to generalnie jest problem z
    jakimś długoterminowym ustawieniem sobie czegoś na działce bez
    zgłoszeń/pozwoleń na budowę. Nawet jeżeli są to konstrukcje nie związane
    na stałe z podłożem, jak choćby namiot.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 56. Data: 2016-09-30 17:31:31
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl> napisał

> [...]
    > jeszcze) bydynku klasy "skromny domek dla emeryta". Parametry cenowe
    > jak najbardziej spełnia. Jeśli p.Tomasz *realnie* zainteresowany, to

    Proszę bardzo:

    j...@g...com

    --
    Tomasz

  • 57. Data: 2016-10-05 10:27:04
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 28.09.2016 15:51, Zenek Kapelinder wrote:
    > Kup dwa kontenery morskie. Pospawaj je jak Ci bedzie pasowalo. Powycinaj dziury na
    okna i drzwi. Ociepl, dorob daszek. Jak wykonczysz to pies z kulawa noga nie bedzie
    wiedzial z czego to zrobione.

    U mnie sąsiad (singiel) coś podobnego zrobił. Tyle że kupił takiego budę
    kempingową wielkości przyczepi od tira już z wyposażeniem premium.
    Osadził to na fundamentach + bloczek fundamentowy, okleił wokół
    styropian + pełna elewacja, zrobił dach dwu spadowy, schody z kawałkiem
    tarasu, podciągnął na stałe wszystkie media, na podwórku już rosną małe
    drzewka i trawa a garaż zrobił sobie z blaszaka postawionego na kostce.

    Zdaje się, że właśnie wyrobił się w 150k.

    --
    GreDi

  • 58. Data: 2016-10-08 14:20:52
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "uciu" <a...@g...com> napisał

    Zdjęcia troche nieaktualne - teraz są już okna, drzwi wejściowe, tynki w
    środku, cała góra w płytach kg, na elewcji na razie sam styropian,
    oczywiście instalacje. Mowi ze na razie kosztowało go to ok 80tyś.
    Nie wiem jaka wielkość domu/jaki to projekt - moge sie dowiedzieć w sobote.
    ----------------------------

    No właśnie, wszyscy piszą o niskich kosztach budowy, ale co te koszty
    zawierają.
    Czy tylko mury, dach i wykończenie czy też wszystkie koszty budowy oprócz
    działki?

    Ja pisałem że po zakupie działki pozostanie mi 150 tys na wszystko
    pozostałe.
    Oprócz samej budowy bryły domu należy wziąć pod uwagę.
    Koszty notarialne
    Mapka do celow projektowych
    Projekt domu
    Adaptacja projektu
    Koszt przyłącza elektrycznego
    Koszt przyłącza kanalizacji
    Koszt przyłacza wody
    Koszt przyłącza telefonii kablowej
    Koszty ogrodzenia

    Czy myślicie że na to wszystko starczy mi te 150 tys?

    --
    Tomasz