  • 91. Data: 2016-10-28 15:12:34
    Temat: Re: Budowlano politycznie;)
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Staram się nie wspierać krajów, które w naszej pamięci historycznej
    >narodu nie zapisały się pozytywnie.

    Mówisz matołku, że Bonaparte w hymnie Polski nie jest zapisany pozytywnie?

    Poza tym, gdybyś trzymał się swojej reguły nie mógłbyś kupować żadnych
    towarów - nawet polskich.

    To jak z tymi szybami saint-gobain zrobiłeś sobie wyjątek, a z gęby cholewę?

  • 92. Data: 2016-10-28 15:14:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    pl...

    On 27.10.2016 16:25, Budyń wrote:

> [...]
    ozsze-smiglowce-swiata-liczby-i-fakty-cz-2

    >Mój dziadek miał z francuzami do czynienia w czasie WW2 [..] francuskie
    >kobiety na nich pluły. Fizycznie pluły!

    Też słyszałem, że Francuzki pluły na żołnierzy Wehrmachtu.

  • 93. Data: 2016-10-28 15:15:56
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2016-10-28 o 14:08, KIKI pisze:

    >A jaki zapisał się pozytywnie?

    Iran.

  • 94. Data: 2016-10-28 15:55:27
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pete wrote:

    > A jaki zapisał się pozytywnie?
    > Chyba same spoza Europy :D

    Turcja :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 95. Data: 2016-10-28 16:24:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kiedy sie dobrze zapisal?

  • 96. Data: 2016-10-28 19:57:25
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 16:24 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Kiedy sie dobrze zapisal?

    A jednak - sam o tym zapomniałem.
    (przygarnęli Polaków w czasie II WS).

    http://natemat.pl/148383,my-tez-bylismy-uchodzcami-w
    -czasie-ii-wojny-swiatowej-przyjmowali-nas-na-calym-
    swiecie

    TG

  • 97. Data: 2016-10-28 20:34:50
    Od: r...@g...com

    W dniu piątek, 28 października 2016 19:57:42 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk
    napisał:

    > A jednak - sam o tym zapomniałem.
    > (przygarnęli Polaków w czasie II WS).
    >
    > http://natemat.pl/148383,my-tez-bylismy-uchodzcami-w
    -czasie-ii-wojny-swiatowej-przyjmowali-nas-na-calym-
    swiecie

    Tenże IRAN, to był wtedy brytyjski protektorat.

  • 98. Data: 2016-10-28 20:42:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .10.2016 o 20:34 <r...@g...com> pisze:

    -czasie-ii-wojny-swiatowej-przyjmowali-nas-na-calym-
    swiecie

    > Tenże IRAN, to był wtedy brytyjski protektorat.

    A Irańczycy byli też "brytyjscy"? - Iran był kontrargumentem dla Francji w
    której francuskie kobiety pluły na Polaków.
    Wg Internetu Irańczycy byli w tym okresie przychylni/neutralni Polakom.

    TG

  • 99. Data: 2016-10-28 22:11:55
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    Gorbaczuk napisał:

    -czasie-ii-wojny-swiatowej-przyjmowali-nas-na-calym-
    swiecie

    >Tenże IRAN, to był wtedy brytyjski protektorat.

    I gdyby nie był Persowie okazaliby się mniej ludzcy?

  • 100. Data: 2016-10-28 22:20:46
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-10-26 o 18:39, Budyń pisze:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Ja widzę poszlaki, wschodnia nominacja raczej je potwierdza, nie potrzebuję dowodów
    zeby widzec ze cos tu nie dodaje.

    > Moze cie to zdziwi ale prokuratura wszczyna sledztwa na podstawie
    uprawdopodobnionych poszlak i dopiero potem znajduje (lub nie) dowody. Na początku
    wystarczą podejrzenia.

    > b.

    Przejawiasz postawę typowego pisiorowca - Nie potrzeba dowodów, aby
    oskarżyć i ukarać, Wystarczy sama "wiara", a oskarżony niech udowodni,
    że jest niewinny. Dokładnie tak samo jak w średniowieczu. :)