  • 1. Data: 2009-04-28 12:24:40
    Temat: Budynek gospodarczy - komplecik
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Zgodnie z zapowiedzia, dla wszystkich grupowiczow,
    komplecik dokumentow i rysunków
    (za wyjatkiem planu zagospodarowania - ten trzeba zrobic samemu, ale jest
    wzor ;-)
    wymaganych do uzyskania zgody na postawienie
    budynku gospodarczego o pow. do 25 m^2
    http://www.hana.com.pl/bg.html

    milego sciagania
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 2. Data: 2009-04-28 13:53:07
    Temat: Re: Budynek gospodarczy - komplecik
    Od: QbaB <Q...@g...com>

    On 28 Kwi, 14:24, "HANA" <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wzor ;-)
    > wymaganych do uzyskania zgody na postawienie

    Bardzo ładne.
    Jaki jest szacowany koszt takiego budynku na gotowo.
    Moze i ja bym sobie zbudował taka graciarnię.

    Pzdr
    QbaB

  • 3. Data: 2009-04-28 14:01:50
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "QbaB" <Q...@g...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    Bardzo ładne.
    Jaki jest szacowany koszt takiego budynku na gotowo.
    Moze i ja bym sobie zbudował taka graciarnię.

    Jutro policze, dzis musze jeszcze powyceniac cus wiekszego...
    ;-)
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-04-28 14:49:30
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2009 14:24:40 +0200, HANA napisał(a):

    > budynku gospodarczego o pow. do 25 m^2
    > http://www.hana.com.pl/bg.html

    Chyba jestem slepy, ale poza linkami do formularzy na dole strony (notabene
    linki sa w kolorze tla) nic wiecej tam nie widze...

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2009-04-28 16:37:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HANA pisze:
> [...]
    > wzor ;-)
    > wymaganych do uzyskania zgody na postawienie

    Ummm... Ciemność widzę, ciemność! ;)

    (tzn. jest tylko tekst i tabelka...)

  • 6. Data: 2009-04-28 16:51:42
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    scream pisze:

    > Chyba jestem slepy, ale poza linkami do formularzy na dole strony (notabene
    > linki sa w kolorze tla) nic wiecej tam nie widze...

    dobor kolorow faktycznie kiepski ;)
    w tabelce po prawej stronie sa linki ;)

    proponuje zaznaczyc wszystko
    i stanie sie jasność ;)

    michal

  • 7. Data: 2009-04-28 20:40:21
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    wiadomości news:2vnjc6-v9e.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Ummm... Ciemność widzę, ciemność! ;)
    >
    > (tzn. jest tylko tekst i tabelka...)

    Sorry juz poprawione
    teraz powinno byc lepiej

    nie znam sie na tych cssach i cos sie namieszalo

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 8. Data: 2009-04-29 10:53:03
    Od: Greg <G...@g...com>

    dziekuje slicznie :)
    na pewno sie przyda.
    pozdrawiam
    Greg

  • 9. Data: 2009-04-29 16:12:12
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]

    Bardzo ładne.
    Jaki jest szacowany koszt takiego budynku na gotowo.
    Moze i ja bym sobie zbudował taka graciarnię.

    Bez fundamentow i wykonczenia elewacji
    z oknami PCV (3 szt.) i drzwiami do 1000 pln
    pokryty papa
    materialy wyszly kolo 7500 brutto (bez upustow)
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl