  • 1. Data: 2009-04-10 08:35:53
    Temat: Ceny za ocieplenie domu
    Od: "aga" <k...@k...home.pl>

    Witam.
    Intersuja mnie orientacyjne ceny za ocieplenie nowej chalupki, domek z
    silki, chcemy ocieplac welna badz jesli niestarczy kaski niestety
    styropianem. Mozecie podac orientacyjne obecnie obowiazujace ceny (okolice
    Szczecina) ?

    Aga

  • 2. Data: 2009-04-12 04:19:51
    Temat: Re: Ceny za ocieplenie domu
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    45zł/m2 - sama robocizna.

  • 3. Data: 2009-04-12 06:09:26
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "aga" <k...@k...home.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > silki, chcemy ocieplac welna badz jesli niestarczy kaski niestety
    > styropianem. Mozecie podac orientacyjne obecnie obowiazujace ceny (okolice

    Styro- ok 100 zł za mkw z materiałem musisz liczyć(styro siatka klej ttynk
    itp)

    Kris

  • 4. Data: 2009-04-12 17:50:33
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "aga" <k...@k...home.pl> wrote:

> [...]
    > silki, chcemy ocieplac welna badz jesli niestarczy kaski niestety
    > styropianem. Mozecie podac orientacyjne obecnie obowiazujace ceny (okolice
    Dolny Śląsk, robocizna ocieplenia w listopadzie 2008: 30zł/m2 bez struktury.
    W sąsiednim mieście, wiosna 2009, robocizna + materiały, w tym 12cm
    styropianu, na gotowo ze strukturą: 75zł/m2. Nie mam pojęcia co to za
    materiały :)

    --
    Bartek

  • 5. Data: 2009-04-12 18:57:17
    Od: "gadula" <g...@p...onet.pl>

    lublin 85zl styro 15cm 0,39 lambda tyn weber silikonowo-silikatowy r+m
    jacek