  • 21. Data: 2015-03-30 11:27:02
    Temat: Re: Ceny zbiorniki?1w CWU
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    Użytkownik "Adam Sz." <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:75e1711a-be3f-47db-8449-ade4aa65bda8@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 09:14:10 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:

    > Kupilem viessmana 350 1 w, za 2000 - bez ocieplenia, zostalo na przylacza
    > jeszcze na piwo. szczerze polecam obejrzec sobie taki bojler.

    >Do pompy ciepla baniak z 1 wezownica? To masz dobre do kotla na gaz, czy
    >wegiel - pompa tego nie nagrzejesz.

    do PC nie!
    ogolnie polecam bo widze ze i niepompiarze tu przyszli.
    nie wiem jakie bojlery laduje sie do PC

  • 22. Data: 2015-03-30 11:41:33
    Temat: Re: Ceny zbiorników CWU
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2015-03-30 o 10:56, Adam Sz. pisze:

    > Dlatego proponuja uzywke nierdzewke - w cenie nowego emaliowanego :)
    > Uzywana nierdzewka ma sens bo jest wieczna, tylko ze do pompy ciepla musi
    > byc z plaszczem wodnym lub mega duza wezownica (watpie zebys taka uzywke
    > znalazl bo nigdy jeszcze z takim zbiornikiem sie nie spotkalem).

    Skoro więc nie ma używanych nierdzewek dostosowanych do pomp ciepła -
    pozostaje mi kupić nową emaliowaną.

    Jakie radzicie?

    --
    MN

  • 23. Data: 2015-03-30 12:48:50
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2015-03-30 o 11:41, Marcin N pisze:

    > Skoro więc nie ma używanych nierdzewek dostosowanych do pomp ciepła -
    > pozostaje mi kupić nową emaliowaną.
    >
    > Jakie radzicie?

    Widziałem oferty polskich producentów z nierdzewki z powiększoną
    wężownicą do PC.
    Tylko czy producent solidny?

  • 24. Data: 2015-03-30 13:23:12
    Temat: Re: Ceny zbiornik�w CWU
    Od: k...@g...com

> [...]
    > Pytalem handlarza po co ktos to sprzedaje.
    > Wymiany instalacji pod kolektory. Zazwyczaj wtedy dochodzi komplet, i
    > wywalaja wszystko.
    > Handlarz mowil tez ze biora u niego te zbiorniki instalatorzy, tym chetniej
    > im starsze (?)
    > A - na moim zbiorniku ZERO sladow jakiegokolwiek zuzycia! NIC!!!! Jakby to
    > cholerstwo ze szkla bylo.
    > ps
    > jaka mielibyscie koncepcje na stary bojler z nierdzewki? wedzarnia? sprzedac
    > na zlom?
    > czy za nierdzewki placi sie cos lepiej na zlomie?

    A jak ktoś ma uprawnienia do spawania stali nierdzewnych i kwasoodpornych to też nie
    polecasz? I nie pierdol że nierdzewny zły tylko dlatego że ktoś go długo robił. Poza
    tym tylko dyletant będzie chciał nierdzewny jak stal kwasoodporna niewiele droższa od
    nierdzewnej. Ty nie polecasz zbiornika zrobionego na miarę a ja nie polecam czytania
    głupot jakie wypisujesz.

  • 25. Data: 2015-03-30 13:26:54
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 11:41:48 UTC+2 użytkownik Marcin N napisał:

    > Skoro więc nie ma używanych nierdzewek dostosowanych do pomp ciepła -
    > pozostaje mi kupić nową emaliowaną.
    >
    > Jakie radzicie?
    >

    > --
    > MN

    Wszystkie emaliowane mają tą samą wadę. jest nią emalia. Emalia to szkło. Emalia jest
    bardzo wrażliwa na wszystkie uderzenia, naprężenia itp. A cynkowanych ogniowo nie da
    się kupić?

  • 26. Data: 2015-03-30 14:04:50
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >na miarę a ja nie polecam czytania głupot jakie wypisujesz.
    co dlugo robil?
    po 10 miesiacach od uzywania sie rozciekl.
    mozna bylo wywnioskowac z opisu o zwrocie kasy, o kupnie kolejnego itp.
    miej sobie uprawnienia spawalnicze na co chcesz.
    bez maszyn czy tam automatow spawalniczych jakie maja wielkie fabryki nie
    masz
    szans pospawac tak bojlera jak robi to wielka firma.
    widziales takiego vissmana lub cos podobnego?
    spawaj i powodzenia.

  • 27. Data: 2015-03-30 16:50:36
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-03-30 o 00:14, k...@g...com pisze:

    > Italinox czy jakoś tak sprzedaje dennice z kwasówki. Stal kwasoodporna w arkuszach
    jest do kupienia praktycznie na każdym rogu. Spawacza co to razem do kupy pospawa też
    się znajdzie. Jak ktoś nie potrafi policzyć wytrzymałości to wystarczy się dowiedzieć
    z jakiej grubej blachy jest oryginał. I zrobić z takiej samej. Podejrzewam że 3/5 z
    ceny Panasonica można zaoszczędzić.

    Spawacza to znajdziesz, ale trudno jest znaleźć kogoś, kto ma pojęcie o
    obróbce i spawaniu stali nierdzewnych.

  • 28. Data: 2015-03-30 17:46:03
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 16:50:41 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    Podejrzewam że 3/5 z ceny Panasonica można zaoszczędzić.

    > Spawacza to znajdziesz, ale trudno jest znaleźć kogoś, kto ma pojęcie o

    Niemoty i tłuki mają problemy ze wszystkim. Spawaczy znam, mają pojęcie bo mi coś od
    czasu do czasu spawają a ja znowu mam pojęcie bo kilka lat pracowałem w dziale
    kontroli jakości w fabryce co zbiorniki w tym i ciśnieniowe w kwasówki robiła.
    Widocznie nie jestem niemotą i tłukiem że bez problemu znajduję ludzi co mają
    pojęcie, maja czym i potrafią.

  • 29. Data: 2015-03-30 17:51:32
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 30 marca 2015 14:04:54 UTC+2 użytkownik abn140 napisał:
> [...]
    > masz
    > szans pospawac tak bojlera jak robi to wielka firma.
    > widziales takiego vissmana lub cos podobnego?

    To ciśnieniowy czy bezciśnieniowy zbiornik był?

  • 30. Data: 2015-03-30 17:55:04
    Od: k...@g...com

> [...]
    > na zlom?
    > czy za nierdzewki placi sie cos lepiej na zlomie?

    Daj linka do allegro żeby każdy wiedził którego zbiornika i od kogo nie kupować.