  • 11. Data: 2018-05-28 15:16:01
    Temat: Re: Chyba w totka zagram takie mam szczęśće
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 15:09:15 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > No nie bardzo bo raz, że przy całej powierzchni ściany trzeba uwzględnić
    > powierzchnie kabla, a tej na razie nie znamy. Czym większy udział kabla,
    > tym prawdopodobieństwo trafienia w niego wzrasta.

    Kabla jest 3metry, szerokość 1cm czyli jakies 3000mm2

    > Ja w każdym razie nie podejmuję się tego obliczać.

    I wcale się nie dziwię

  • 12. Data: 2018-05-28 15:19:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 15:00:24 UTC+2 użytkownik hienryk napisał:
    > Zapominasz że na metrze kabla możesz zrobić około 125 otworów wiertłem fi8
    > Ile masz metrów kabla w tej scianie - pewnie nie mniej dwa.
    3metry
    Czyli jakies 30 000mm2

    >Czyli prawdopodobieństwo będzie co najmniej 250 razy >mniejsze od tego co
    wyliczyłeś.
    Wg mojego sposobu liczenia po uwzględnieniu powierzchni kabla wychodzi 1-155400

  • 13. Data: 2018-05-28 15:20:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 15:00:24 UTC+2 użytkownik hienryk napisał:
    >Czyli prawdopodobieństwo będzie co najmniej 250 razy mniejsze od tego co wyliczyłeś.

    Zaledwie o 600 mniej

  • 14. Data: 2018-05-28 15:25:39
    Od: k...@g...com

    A to przepraszam
    :)

  • 15. Data: 2018-05-28 15:57:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 10:30:36 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Policz teraz prawdopodobieństwo i porównaj z totkiem, ciekawe ile wyjdzie? ;)
    >
    > Ja jechałem bruzdownicą po ścianie i mimo że wyłączone były wszystkie
    > "eski" w mieszkaniu, to nagle rozległo się JEB! i odnalazłem dziurkę
    > w tarczy bruzdownicy :> Okazało się że puścili fazę jakoś bokiem bez
    > zabezpieczenia, ot deweloperka lat 90.
    Trza było sprawdzić- może licznik tez ten przewód omijał;)

  • 16. Data: 2018-05-28 17:42:43
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 11:54, collie pisze:

    > Po pierwszym trafieniu w przewód - i półgodzinnym kurwowaniu przy
    > naprawie -
    > gdy chciałem powiesić obrazek w nowo kupionym domu, kupiłem porządny
    > czujnik
    > przewodów pod napięciem i niepotrzebne już są zdjęcia instalacji
    > elektrycznej,
    > których zresztą nie mam.

    A jak nie będzie napięcia?
    Gdzie ja tą puszkę zatynkowałem?

    --
    Irokez

  • 17. Data: 2018-05-28 17:56:57
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2018 o 17:42 Irokez <n...@w...pl> pisze:

    > A jak nie będzie napięcia?
    > Gdzie ja tą puszkę zatynkowałem?

    Może ma też funkcję wykrywania metali - wtedy znajdzie, przewód, profil od
    GK lub rurę PEX.
    Ja taki mam i też sobie chwalę (kosztował poniżej 100 na alle).
    Nie biorę się za wiercenia w ścianach/podłogach jak najpierw nie zbadam
    nim warunków. Mimo, że wszystkie instalacje w chałupie sam robiłem to już
    dwa razy wykrywacz mi się przydał.

    TG

  • 18. Data: 2018-05-28 19:36:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > Nie biorę się za wiercenia w ścianach/podłogach jak najpierw nie zbadam
    > nim warunków. Mimo, że wszystkie instalacje w chałupie sam robiłem to
    > już dwa razy wykrywacz mi się przydał.

    Nie no, jasne, już tyle alkoholu upłynęło od czasu jak elektrykę robiłem
    że też wolę sprawdzić czasami :)

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2018-05-29 07:28:39
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-05-28 o 15:16, Kris pisze:

    > Kabla jest 3metry, szerokość 1cm czyli jakies 3000mm2

    > I wcale się nie dziwię

    Ale przecież trzeba jeszcze wziąć pod uwagę, że obszar gdzie mogą się
    znajdować otwory jest znacznie mniejszy. Szafka ma swoje wymiary i nikt
    przecież nie będzie jej montował "do góry nogami". Ponadto jest jeszcze
    preferencja montażu (gdzie ona ma zostać powieszona) i wtedy pole
    wiercenia kurczy się do 1 czy 2 może kilku dcm2 Tym samym rośnie
    prawdopodobieństwo trafienia. Poza tym kto powiedział, że przewód jest
    tylko jeden?

    Jak więc widać te Wasze doktoraty na temat rachunku prawdopodobieństwa
    są kompletnie do d... , bo założenia do ich obliczenia są błędne.

  • 20. Data: 2018-05-31 22:37:13
    Od: abomito <w...@g...com>

    Witam
    Można inaczej.Położyłem instalację wodną w plastyku i pojechałem do szpitala. Przez
    dwa miesiące córka położyła płytki. Żadnych zdjęć,żadnych pomiarów. Wyszło,że
    umywalkę mam sobie na małym powiesić. Musiałem kupić drugą i postawić na szafce.
    Pozdro.abomito