  • 1. Data: 2018-05-28 08:43:59
    Temat: Chyba w totka zagram takie mam szczęśće
    Od: Kris <k...@g...com>

    Kawałek ściany o wymiarach 2,6 x 3metry
    Dwa otwory tam musiałem wywiercić bo cos tam wieszałem
    Pierwszy otwór i dym
    Jeden przewód pionowo na tej ścianie biegł, zapomniany przezemnie i na prawie 8m2
    trafiłem wiertłem 8mm w niego;)
    To się nazywa mieć szczęśćie

  • 2. Data: 2018-05-28 09:47:20
    Temat: Re: Chyba w totka zagram takie mam szczęśće
    Od: w...@g...com

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 08:44:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    > Pierwszy otwór i dym
    > Jeden przewód pionowo na tej ścianie biegł, zapomniany przezemnie i na prawie 8m2

    Hmm, coś w tym jest.
    A to chcesz powiesić obrazek nad drzwiami i akurat tam biegnie pod tynkiem wiązka
    kabli, a to chcesz karnisze przykręcić do ściany... i tam też biegnie wiązka
    przewodów, itd. itd.

    Wczoraj wieszałem obrazki na ścianach, wierciłem dziury - nie obeszło się bez wglądu
    w 'dokumentację zdjęciową' :) Na szczęście porobiłem dużo zdjęć elektryki i muszę się
    nimi posiłkować.

    pzdr
    Bogdan

  • 3. Data: 2018-05-28 10:30:35
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 08:44:01 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > 8m2 trafiłem wiertłem 8mm w niego;)
    > To się nazywa mieć szczęśćie

    Policz teraz prawdopodobieństwo i porównaj z totkiem, ciekawe ile wyjdzie? ;)

    Ja jechałem bruzdownicą po ścianie i mimo że wyłączone były wszystkie
    "eski" w mieszkaniu, to nagle rozległo się JEB! i odnalazłem dziurkę
    w tarczy bruzdownicy :> Okazało się że puścili fazę jakoś bokiem bez
    zabezpieczenia, ot deweloperka lat 90.

    L.

  • 4. Data: 2018-05-28 10:56:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 10:30:36 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

    > Policz teraz prawdopodobieństwo i porównaj z totkiem, ciekawe ile wyjdzie? ;)

    1-156000 na szybko mi wyszło
    W totka nie wiem jak tam wychodzi

  • 5. Data: 2018-05-28 11:20:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 10:56:14 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > 1-156000 na szybko mi wyszło
    > W totka nie wiem jak tam wychodzi

    1 - 13983816

    Jednak olej tego totka ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2018-05-28 11:54:54
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.05.2018 09:47, w...@g...com pisze:

    > Wczoraj wieszałem obrazki na ścianach, wierciłem dziury - nie obeszło się bez
    wglądu w 'dokumentację zdjęciową' :) Na szczęście porobiłem dużo zdjęć elektryki i
    muszę się nimi posiłkować.

    Po pierwszym trafieniu w przewód - i półgodzinnym kurwowaniu przy naprawie -
    gdy chciałem powiesić obrazek w nowo kupionym domu, kupiłem porządny czujnik
    przewodów pod napięciem i niepotrzebne już są zdjęcia instalacji elektrycznej,
    których zresztą nie mam.

  • 7. Data: 2018-05-28 14:32:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-05-28 o 11:20, Adam Sz. pisze:

    > 1 - 13983816

    Jak Wam to w ogóle wyszło?

  • 8. Data: 2018-05-28 14:41:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 28 maja 2018 14:32:12 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > Jak Wam to w ogóle wyszło?
    Tak z grubsza
    Ściana 3*2,6 metra to 7,8mln mm2
    Wiertło fi 8 to ok 50mmn
    Czyli na ścianie 2/6*3metry powinno się dac teoretycznie nawiercić 156000 otworów
    wiertłem fi8

  • 9. Data: 2018-05-28 15:00:23
    Od: hienryk <k...@g...com>

    Zapominasz że na metrze kabla możesz zrobić około 125 otworów wiertłem fi8
    Ile masz metrów kabla w tej scianie - pewnie nie mniej dwa. Czyli prawdopodobieństwo
    będzie co najmniej 250 razy mniejsze od tego co wyliczyłeś.

    :)

  • 10. Data: 2018-05-28 15:09:11
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-05-28 o 14:41, Kris pisze:

> [...]
    > Wiertło fi 8 to ok 50mmn
    > Czyli na ścianie 2/6*3metry powinno się dac teoretycznie nawiercić 156000 otworów

    No nie bardzo bo raz, że przy całej powierzchni ściany trzeba uwzględnić
    powierzchnie kabla, a tej na razie nie znamy. Czym większy udział kabla,
    tym prawdopodobieństwo trafienia w niego wzrasta.
    Dwa, to Ty wiercisz jeden otwór, ale możliwości masz teoretycznie
    nieskończenie wiele.
    Ja w każdym razie nie podejmuję się tego obliczać.